سخنگوی وزارت بهداشت:

۱۴ استان طی ۲۴ ساعت گذشته موارد فوتی کرونایی نداشته است

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بهبودی بیش از ۱۰۴ هزار بیمار مبتلا به کرونا در کشور گفت:‌ در طول ۲۴ ساعت گذشته در ۱۴ استان موارد فوتی صفر بوده است.
کد خبر: ۳۹۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ - 23May 2020
۱۴ استان طی ۲۴ ساعت گذشته موارد فوتی کرونایی نداشته استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس،‌ «کیانوش جهانپور» سخنگوی وزارت بهداشت امروز درباره آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۸۶۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از بین مبتلایان جدید، ۳۸۶ مورد بستری شدند. همچنین یک هزار و ۴۸۳ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۳۳ هزار و ۵۲۱ نفر رسید، افزود: در طول ۲۴ ساعت گذشته، متاسفانه ۵۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند که بدین ترتیب مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشور به هفت هزار و ۳۵۹ نفر رسید.

جهانپور با تأکید بر اینکه خوشبختانه تا کنون ۱۰۴ هزار و ۷۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند، ادامه داد: دو هزار و ۶۳۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند؛‌ همچنین تا کنون ۷۸۱ هزار و ۲۸۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه وضعیت استان خوزستان، همچنان قرمز است،‌ گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته در ۱۴ استان موارد فوتی صفر بوده و در شش استان نیز فقط یک مورد فوتی گزارش شده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها