رونمایی از دو اثر هنری و ادبی به مناسبت سالروز سوم خرداد در خرمشهر

در دومین روز از ویژه‌برنامه‌های تلویزیونی سالروز سوم خرداد، از کتاب دفاع مقدس ترجمه شده به زبان انگلیسی «رازهای کهنه» و تمبر تلفیق رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعان سلامت با عنوان «دفاع همچنان باقی است» رونمایی شد.
کد خبر: ۳۹۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ - 24May 2020

رونمایی از 2 اثر هنری و ادبی به مناسبت سالروز سوم خرداد در خرمشهر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، در دومین روز از ویژه‌برنامه‌های تلویزیونی گرامیداشت سالروز سوم خرداد که دیروز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برگزار شد، کتاب ترجمه شده به زبان انگلیسی «رازهای کهنه» و تمبر تلفیق رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعان سلامت با عنوان «دفاع همچنان باقی است» با حضور استاندار و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان رونمایی شد.

سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در آیین رونمایی از این کتاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کتاب «رازهای کهنه» خاطرات بانوی رزمنده خرمشهری «حکیمه شولی» است که توسط مدیریت ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتشر شده است.

وی افزود: این اثر فاخر ابتدا به زبان فارسی منتشر شد و اینک به انگیسی ترجمه شده تا افراد بیشتری در دنیا بتوانند با ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس آشنا و از مطالب این کتاب بهره‌مند شوند.

سردار یوسفی به رونمایی از تمبر یادبودی با عنوان «دفاع همچنان باقی است» اشاره کرد و گفت: این تمبر یادبود دومین اثر تلفیق مجاهدت‌ها و رشادت‌های رزمندگان در زمان آزاد سازی خرمشهر و مدافعان سلامت است که توسط مدیریت هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان طراحی شده است.

در پایان این مراسم تابلو منقش به تصویر جلد کتاب «رازهای کهنه» و تمبر یادبود «دفاع همچنان باقی است» توسط استاندار و دیگر مسئولین امضا شد تا در موزه جنگ خرمشهر جانمایی شوند و برای همیشه به یادگار بمانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار