نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی:

ناامیدی همان چیزی است که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی به دنبال آن هستند

فریدون حسنوند با انتقاد از کسانی که روحیه ناامیدی را به جامعه تزریق می‌کنند، گفت: نباید روحیه یاس به جامعه تزریق شود و این همان چیزی است که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی به دنبال آن هستند.
کد خبر: ۳۹۸۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱ - 24May 2020

نا امیدی همان چیزی است که دشمنان انقلاب و نظام به دنبال آن هستند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «فریدون حسنوند» نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست شورای اداری اندیمشک که در سالن شهید سروندی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی یکی از وقایع مهم قرن بیستم است که بسیاری از معادلات را در منطقه و جهان برهم زد و توانست نور امید و آزادی خواهی را در دل ملت‌های ستمدیده دنیا روشن سازد.

وی افزود: بدون شک این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت ولی‌عصر (عج) متصل خواهد شد و این یک وعده الهی است.

حسنوند با انتقاد از کسانی که روحیه ناامیدی را به جامعه تزریق می کنند، گفت: نباید روحیه یاس به جامعه تزریق شود و این همان چیزی است که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی به دنبال آن هستند.

این مقام مسئول با بی اثر دانستن تحریم های دشمنان افزود: در این شرایط این دشمنان هستند که از جمهوری اسلامی هراس دارند. این همه لشکر کشی، تحریم و محدودیت برای ما ناشی از ترس و هراس آنان از جمهوری اسلامی است.

وی داشتن روحیه جهادی را در بحث ایجاد اشتغال بسیار مهم دانست و تاکید کرد: امروز هم با وجود همه موانع و تنگناها می توان با برنامه ریزی منسجم و هدفمند در زمینه اشتغال، اقتصاد و معیشت مردم که از ضروری ترین امور این روزهای جامعه و مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست پیروز شویم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی دشمن دارد و در مسیر رسیدن به اهدافش فراز و نشیب نیز وجود دارد اما بدانید که جمهوری اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری به پیروزی رسیده و به حکومت جهانی امام زمان (عج) متصل خواهد شد.

حسنوند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آزاد سازی خرمشهر بر ضرورت توجه به تفکر بسیجی و جهادی تاکید کرد و افزود: ما با تکیه بر تجربه گرانبهای هشت سال دفاع مقدس و استفاده از این تجربیات می توانیم تحریم های ظالمانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در رسیدن به اهدافشان مایوس ساخته و در عین حال زمینه پیشرفت کشور را نیز فراهم کنیم.

وی با بیان این که ایران اسلامی در حال حاضر کشوری مقتدر و تاثیر گذار در منطقه و نظام بین المللی است خاطر نشان کرد: این اقتدار مرهون هدایت های مقام معظم رهبری است لذا نیاز است که همه مسئولان با تدبیر و دور اندیشی، برای توسعه ی کشور برای دوران پس از بیماری کرونایی برنامه ریزی لازم را انجام دهند تا بتوانیم همچنان پله های پیشرفت و ترقی را طی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار