امام جمعه موقت بردخون:

عید فطر عید بازگشت به فطرت است

حجت الاسلام «محمدجواد عاشوری» گفت: عید فطر عید بازگشت به فطرت است و به گفته مولاعلی (ع) هر روزی که در آن گناه نشود و نافرمانی خدا نباشد عید است.
کد خبر: ۳۹۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ - 24May 2020

عید فطر عید بازگشت به فطرت است

به گزارش دفا‌ع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمدجواد عاشوری» امام جمعه موقت بردخون به مناسبت عید سعید فطر و با اشاره به جایگاه  این عید اظهار داشت: عید فطر عید بازگشت به فطرت است و به گفته مولا علی (ع) هر روزی که در آن گناه نشود و نافرمانی خدا نباشد عید است.

امام جمعه موقت بردخون با بیان اینکه برخی مراجع امروز را آخر ماه رمضان و فردا را روز عید فطر اعلام کرده اند، افزود: هرکس طبق فتوای مرجع تقلید خود عمل کند.

وی اضافه کرد: مومنان در یک ماه روزه‌داری به عبادت و صفای باطن پرداختند و در روز عید سعید فطر انگار که تازه متولد می‌شوند پس تلاش شود اعمال عبادی را مانند ماه رمضان در همه ماه‌ها ادامه دهیم و عبادات و قرائت قرآن فقط مختص ماه رمضان نباشد.

عاشوری به فضیلت عیدفطر اشاره کرد و گفت: عیدفطر اجتماع سالانه مومنان، روز بخشش گناهان و شبیه روز قیامت است که ضرورت دارد کینه‌ها و کدورت‌ها را کنار بگذاریم و به فکر فقرا و نیازمندان جامعه باشیم.

به دلیل شرایط کرونایی و برای حفظ سلامتی مردم، امسال نماز عید سعید فطر در مساجد جامع، بی بی مدینه، ولی‌عصر(عج) و قرآن شهر بردخون و با حضور مؤمنین برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار