جلسه محاکمه نتانیاهو به اتهام فساد برگزار شد

جلسه محاکمه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز در حالی برگزار شد که وی پیش از آن، اتهامات علیه خود را تلاشی برای زمین زدن خود دانسته بود.
کد خبر: ۳۹۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵ - 24May 2020

جلسه محاکمه نتانیاهو به اتهام فساد برگزار شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، امروز (یکشنبه)، جلسه محاکمه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از مدت‌ها تأخیر برگزار شد.

به نوشته وبگاه «هاآرتص»، جلسه محاکمه نتانیاهو به چندین اتهام از جمله فریب‌کاری، رشوه‌خواری و سو‌ء‌استفاده از اعتماد در دادگاه شهر اورشلیم برگزار شد.

به نوشته این وبگاه خبری این اولین بار در تاریخ رژیم صهیونیستی است که نخست‌وزیر آن باید در دادگاهی جناحی حضور پیدا کند.

هاآرتص نوشت، نتانیاهو قبل از ورود خود به دادگاه، به شدت از اجرای قانون (در تل‌آویو) انتقاد کرد.

پلیس تل‌آویو نیز حضور خود را در اطراف محل برگزاری جلسه محاکمه نتانیاهو، به دلیل حضور تظاهرات‌کنندگان پر‌رنگ کرد. صد‌ها معترض در خارج از محل اقامت نتانیاهو و خارج از دادگاه شهر اورشلیم تجمع کردند.

به گفته یکی از افراد نزدیک به این جلسه محاکمه، وکلای نتانیاهو در جریان محاکمه وی، خواستار آغاز جلسه بعدی دادگاه در بهار سال ۲۰۲۱ شدند. قاضیان دادگاه ظاهراً از این مسئله ناراحت بودند که حتی وکلای وی اتهامات او را نادیده گرفته‌اند.

در نوامبر سال گذشته در جریان سه پرونده جنایی، اتهاماتی به نتانیاهو وارد شد. پرداخت و دریافت رشوه، فریب‌کاری و سوءاستفاده از اعتماد، اتهاماتی بودند که به نتانیاهو در نوامبر سال گذشته وارد شدند، اما وی تمام این اتهامات را انکار کرده است و می‌گوید قربانی کمپینی با انگیزه‌های سیاسی است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار