مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

سوم و چهارم خرداد ۲ نقطه عطف در تاریخ کشورمان هستند

سردار عباس یوسفی در آیین رونمایی از چهار عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت: سوم و چهارم خرداد دو نقطه عطف در تاریخ کشورمان هستند.
کد خبر: ۳۹۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰ - 24May 2020

سوم و چهارم خرداد ۲ نقطه عطف در تاریخ کشورمان هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، در اولین برنامه از ویژه‌برنامه‌های تلویزیونی گرامیداشت سالروز چهارم خرداد که امروز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول برگزار شد، از چهار عنوان کتاب چاپ شده در حوزه دفاع مقدس خوزستان رونمایی شد.

سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در آیین رونمایی از این کتاب ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سوم و چهارم خرداد دو نقطه عطف در تاریخ کشورمان هستند.

وی همچنین در خصوص کتاب هایی که به مناسبت چهارم خرداد رونمایی شدند، افزود: کتاب «قهقهه مستان» که به کوشش «علی عطاران» جمع آوری شده یکی از این آثار است که حاوی وصایای شهدای شهر مقاوم دزفول است.

سردار یوسفی گفت: همچنین کتاب «امیر فیاضیه» به نویسندگی «مهدی عصاره»، کتاب «فروردین۶۱» به نویسندگی «نجمه فرهادنژاد» و کتاب «یاران سیدجمشید» به نویسندگی «مصطفی آهوزاده» سه عنوان کتاب دیگر است که محصول تلاش همکاران ما در استان و مرکز دزفول در دو ماه گذشته هستند که امروز توسط مسئولین ارشد استان رونمایی شدند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پایان به معرفی اولین کتاب بین المللی حوزه دفاع مقدس خوزستان پرداخت و افزود: اثر «خاطرات کهنه» که سال ها پیش توسط واحد ادبیات و انتشارات اداره کل خوزستان به چاپ رسیده بود امسال به زبان انگلیسی ترجمه شده است. این کتاب خاطرات و زندگی نامه یکی از بانوان خرمشهری دوران دفاع مقدس است که بزودی بصورت مکتوب و اینترنتی در دسترس همه قرار خواهد گرفت.

به گزارش دفاع پرس به پاس قدردانی از رشادت ها و جانفشانی های مردم دزفول در طول هشت سال دفاع مقدس، روز چهارم خرداد به نام روز مقاومت و پایداری مردم دزفول در تقویم جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار