استاندار خوزستان:

مردم دزفول از ابتدای انقلاب تاکنون در اقدامات خیرخواهانه پیشتاز بوده‌اند

غلامرضا شریعتی گفت: مردم خوزستان به ویژه دزفول از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در انفاق، کمک به نیازمندان و اقدامات خیرخواهانه پیشتاز بوده‌اند.
کد خبر: ۳۹۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶ - 24May 2020

مردم دزفول از ابتدای انقلاب تاکنون در اقدامات خیرخواهانه پیشتاز بوده اند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، همزمان با سالروز چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول امروز جمعی از مسوولان استان خوزستان با حضور در در مصلای امام علی(ع) دزفول در آیین توزیع ۲ هزارو ۶۰۰ بسته معیشتی  شرکت کردند.

«غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان در این مراسم اظهار داشت: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول یادآور حماسه‌های مردم خوزستان در هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی افزود: این بسته‌های معیشتی به نیت شهدای دزفول و به مناسبت چهارم خرداد توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر ناشی از اپیدمی کرونا اهدا می‌شوند.

شریعتی با بیان اینکه تاکنون ۲۸۰ هزار بسته معیشتی در استان خوزستان تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است، گفت: تعداد بسته‌های معیشتی در استان خوزستان با توزیع کمک‌های این هفته به ۳۰۰ هزار بسته خواهد رسید.

استاندار خوزستان با قدردانی از زحمات سپاه استان در توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان افزود: مردم خوزستان به ویژه دزفول از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در انفاق، کمک به نیازمندان و اقدامات خیرخواهانه پیشتاز بوده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها