نماینده ولی فقیه در خوزستان:

آمادگی طلبه ها و بسیجیان خوزستان در خدمت به بیماران مبتلا به کرونا

سید عبدالنبی موسوی فرد گفت: طلبه ها، دانشجویان و بسیجیان آمادگی دارند تا در راستای خدمات‌دهی به بیماران مبتلا به کرونا به کمک کادر پرستاری بشتابند.
کد خبر: ۳۹۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱ - 24May 2020

زبان برای قدردانی از کادر بهداشت و درمان قاصر است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید «عبدالنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در دیدار با دکتر «ایرج حریرچی» معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: طلبه ها، دانشجویان و بسیجیان آمادگی دارند تا در راستای خدمات‌دهی به بیماران مبتلا به کرونا به کمک کادر پرستاری بشتابند.

وی افزود: از مجموعه وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی اهواز و و مجموعه پزشکان و پرستاران کل کشو در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا تقدیر می‌کنم.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: زبان برای قدردانی از کادر بهداشت و درمان قاصر است و آن قدر خوش درخشیدند که رهبر معظم انقلاب به صورت مکرر از مجموعه سلامت تشکر کرده است و اینکه رضایت ایشان را کسب کرده اید یعنی در انجام وظایف خود موفق هستید.

امام جمعه شهر اهواز گفت: تعامل و همدلی بین مسوولان در خوزستان به ویژه دانشگاه علوم پزشکی اهواز بسیار مناسب بوده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه اهمیت مردم خوزستان نسبت به عید فطر زبانزد است از مردم تقاضا می‌کنم در این فرصت باقی مانده اصول لازم را رعایت کنند تا از این موج ایجاد شده به سلامت خارج شوند.

دکتر حریرچی در سفر یک روزه خود به خوزستان در نشست ستاد مبارزه با کرونا خوزستان در دانشگاه علوم پزشکی اهواز و ستاد مدیرتی بیماری کرونا در استانداری خوزستان حضور یافت و سپس به دیدار نماینده ولی فقیه رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها