تشکیلات خودگردان: در حال لغو تمامی تعهدات خود با اسرائیل هستیم

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که این تشکیلات در حال لغو تمامی تعهدات خود در قبال رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۳۹۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ - 25May 2020

تشکیلات خودگردان: در حال لغو تمامی تعهدات خود با اسرائیل هستیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد اشتیه» نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (دوشنبه) گفت که فلسطینی‌ها امروزه درگیر یک جنگ بر سر موجودیت خود هستند.

به نوشته الجزیره، اشتیه گفت: «امروزه ما درگیر یک جنگ بر سر موجودیت خود و جنگ بر سر ممانعت از اشغال و جداسازی بخشی از خاکمان هستیم. این درگیری در پی تصمیم اسرائیل برای الحاق بخش وسیعی از سرزمینمان در گرفته است.»

وی در ادامه از تمامی فلسطینی‌ها خواست تا در راستای ممانعت از عملی شدن این طرح، با کنار گذاشتن اختلافات، «اقدام سازنده» در پیش بگیرند.

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین گفت که رام‌الله در حال لغو تمامی تعهدات خود در قبال رژیم صهیونیستی است و تأکید کرد که این رژیم تمامی توافقات را زیر پا گذاشته است.

وی در یکم خرداد نیز گفته بود که تصمیم لغو توافقنامه‌ها با رژیم صهیونیستی عملی شده و سازمان‌های رسمی فلسطین در حال اجرای آن هستند.

منابع صهیونیستی نیز روز پنج‌شنبه هفته گذشته اعلام کردند که تشکیلات خودگردان رسماً قطع هماهنگی‌های امنیتی با این رژیم را به اطلاع تل‌آویو رسانده است.

محمد اشتیه امروز در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز دوباره تمامی فعالیت‌ها پس از تعطیلات عید فطر پرداخت و گفت که از صبح روز چهارشنبه تمامی فعالیت‌های اقتصادی و اداری از سر گرفته می‌شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار