مسئول سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

ارسال بیش از ۴۵۰ اثر به جشنواره «تجلی وفاق» در مازندران

«محمد عباسپور» از ارسال بیش از ۴۵۰ اثر به جشنواره «تجلی وفاق» در مازندران خبر داد و مهلت ارسال آثار را تا پایان خرداد اعلام کرد.
کد خبر: ۳۹۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ - 25May 2020

ارسال بیش از 450 اثر به جشنواره «تجلی وفاق» در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محمد عباسپور» مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره «تجلی وفاق» (جشنواره خدمت) در راستای تجلیل از زحمات کادر درمانی کشور اظهار داشت: این جشنواره گامی بلند در راستای حمایت از آثار ادبی و هنری با موضوع مدافعان سلامت است.

وی افزود: با شیوع بیماری منحوس کرونا در سطح کشور، اقدامات پیشگیرانه و درمانی توسط کادر بهداشت و درمان کشور انجام شد و همچنین خادمین شهدا استان در قالب گروه‌های جهادی در مقابله با این ویروس منحوس وارد عمل شدند.

مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه کمیته خادمین شهدا استان مازندران در حوزه ضدعفونی معابر، محلات و بیمارستان‌ها، تهیه و تولید ماسک، دستکش و گان بهداشتی همچنین کمک به کادر بهداشتی اقدامات مقابله‌ای را انجام دادند، افزود: تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و غذایی همچنین اجرای رزمایش کمک مؤمنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی این بیماری از دیگر اقدامات این مجموعه بوده است.

وی ادامه داد: امروز در جهت تأکید و فرمان مقام معظم رهبری برای ثبت حماسه‌آفرینی‌های مدافعان سلامت قرارگاه مرکزی راهیان نور از اسفندماه سال ۹۸ اقدام به برگزاری جشنواره ملی تجلی وفاق کرده است.

عباسپور با اشاره به اینکه این جشنواره در رشته‌های هنری فیلم، عکس، مستند، خاطره، دلنوشته، پوستر، موشن‌گرافیک، پادکست و... برگزار می‌شود، اظهار کرد: خردادماه، آخرین فرصت ارسال آثار به این جشنواره است و با اعلام عادی شدن اوضاع توسط ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در کشور و داوری آثار ارسال‌شده، اختتامیه این جشنواره با تجلیل از برگزیدگانش برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی رایج سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران به نشانی KOOLEBAR_IR یا سایت سازمان اردویی به نشانی ORDO-MAZ.IR ارسال کنند.

این مسؤول در پایان گفت: تا امروز بیش از 450 اثر به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال‌شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار