اسلامی عنوان کرد؛

افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر گامی برای بین‌المللی شدن

وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره‌برداری از باند جدید فرودگاه رامسر زمینه دسترسی و سفر مردم ما به اقصی نقاط کشور و بین المللی شدن آن در آینده به کشورهای همسایه و دیگر کشورهای جهان فراهم شده است.
کد خبر: ۳۹۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ - 25May 2020

افتتاح فرودگاه رامسر گامی برای بین‌المللی شدنبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی امروز در آیین بهره‌برداری از باند جدید فرودگاه رامسر از این شهرستان به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری کشور یاد کرد و اظهار داشت: رامسر می‌تواند نقش تاثیرگذاری در  رونق و شکوفایی غرب مازندران ایفا کند.

وی افزود: فرودگاه رامسر در این منطقه و فرآیند توسعه آن نقش محوری داشته و سال‌ها به‌دلیل موانع پروازی این نقش معطل مانده بود.

اسلامی اظهار داشت: با برطرف شدن موانع پروازی فرودگاه رامسر و برقراری شرایط ایمنی، مردم توانستند از این باند جدید استفاده کنند و اولین هواپیمای ایرباس در این فرودگاه بر زمین نشست و موجبات توسعه حمل و نقل عمومی، گردشگری و افزایش توریسم در این منطقه فراهم شده است.

وی افزود: پیش از این فقط دو ایرلاین و هواپیماهای محدود می‌توانستند وارد این فرودگاه شوند لیکن با بهره‌برداری از این باند جدید، همه ایرلاین‌ها و هواپیماها می‌توانند به فرودگاه رامسر رفت و آمد داشته باشند و یک اقدام ماندگار است که زمینه دسترسی و سفر مردم ما به اقصی نقاط کشور و بین‌المللی شدن آن در آینده به کشورهای همسایه و دیگر کشورهای جهان فراهم شده است.

گفتنی است، باند جدید فرودگاه رامسر با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و احمد حسین زادگان، استاندار مازندران و حسینی، منتخب مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس یازدهم و برخی مدیران استانی امروز (دوشنبه 5 خرداد) به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار