حماس: مقاومت تنها راه شکست اسرائیل است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که مقاومت مردمی فراگیر تنها راه برای شکست رژیم صهیونیستی و بازپس‌گیری سرزمین از چنگ این رژیم است.
کد خبر: ۳۹۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ - 25May 2020

حماس: مقاومت تنها راه شکست اسرائیل استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای به مناسبت بیستمین سالروز خروج رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان، امروز (دوشنبه)، بر مقاومت مردمی فراگیر تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است: «خروج اسرائیل از جنوب لبنان پس از جانفشانی‌های پی‌در‌پی ملت و مقاومت صورت گرفت ... راه آزادسازی با خون شهدا، مجروحان و دردهای اسرا هموار شد تا یک پیروزی دیگر و آزادسازی جدید به عنوان ثمره جدید این اقدام شکل بگیرد».

حازم قاسم در ادامه گفت: «خروج تحقیرآمیز ارتش دشمن بیست سال پیش از جنوب لبنان، نوعی تأکید آشکار بر این مسئله بوده است که شکست طرح صهیونیستی با مقاومت امکان پذیر است».

قاسم افزود: «تکمیل عملکرد نیروهای مقاومت بی‌شک به شکست طرح صهیونیستی در تمام منطقه منجر خواهد شد».

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی به اشاره به خروج رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان، شبه‌جزیره سیناء (شمال شرق مصر) در سال ۱۹۸۲، و نوار غزه در سال ۲۰۰۵ تأکید کرد که تمام این اقدامات دلیلی قاطع بر این مسئله است که بازپس‌گیری سرزمین از اشغالگران تنها از طریق مقاومتی فراگیر و با حمایت مردمی صورت خواهد گرفت.

در همین ارتباط، «یوسف الحساینه» عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت سالروز عقب‌نشینی نیروهای رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان تأکید کرد که طرح مقاومت بهترین و مؤثرترین طرح برای پس گرفتن حقوق غصب شده فلسطینیان است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار