با صدور پیامی؛

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ارتحال آیت الله «دارایی» را تسلیت گفت

حجت الاسلام «غلامحسن تسخیری» با صدور پیامی ارتحال حضرت آیت الله حاج شیخ «فیض‌الله دارایی» مسئول حوزه علمیه محمدیه و رئیس اسبق سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قائمشهر را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۹۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ - 25May 2020

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ارتحال آیت الله «دارایی» را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «غلامحسن تسخیری» مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با صدور پیامی ارتحال حضرت آیت الله حاج شیخ «فیض‌الله دارایی» مسئول حوزه علمیه محمدیه و رئیس اسبق سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قائمشهر را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم فقید و جلیل القدر حضرت آیت الله حاج شیخ «فیض‌الله دارایی» مسئول حوزه علمیه محمدیه و رئیس اسبق سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قائمشهر در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان مایه تالم و تاثر خاطر گردید.

ساده زیستی این عالم ربانی با داشتن مسئولیت‌های سازمانی بیانگر تقوا و پارسایی آن عالم مجاهد است.

این عالم خدمتگزار صادق و ولایتمدار که معتمد و امین مردم بوده و در سالیان عمر پربرکت خود خدمات ارزنده ای در مسیر نشر تعالیم دینی به ویژه گسترش و ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی نموده که منشأ آن آثار و برکات فراوان، تربیت و پرورش طلاب در مسیر ترقی جامعه اسلامی می‌باشد و ثمرات آن ماندگار و در آخرت، ذخیره‌ای پربار خواهد بود.

اینجانب رحلت این عالم ربانی را خدمت حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، سلسله جلیله روحانیت استان و همه ارادتمندان به ویژه به خانواده این مرحوم و فرزندان بیت معظم تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت باریتعالی علو درجات برای آن مرحوم و صبر جزیل برای بازماندگان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار