دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران خبر داد؛

کشف روزانه 10 کیلوگرم مواد مخدر در مازندران

«احمد مظفری» از کشف روزانه 10 کیلوگرم انواع مواد مواد مخدر در اردیبهشت سال جاری در مازندران خبر داد و گفت: کشفیات موادمخدر نسبت به اردیبهشت سال گذشته رشد داشته است.
کد خبر: ۳۹۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ - 26May 2020

کشف روزانه 10 کیلوگرم مواد مخدر در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «احمد مظفری» دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران از کشف روزانه 10 کیلوگرم انواع مواد مواد مخدر در اردیبهشت سال جاری در مازندران خبر داد و اظهار داشت: کشفیات موادمخدر نسبت به اردیبهشت سال گذشته رشد داشته است.

مظفری با اعلام این خبر تاکید کرد: مقدار کشفیات مواد مخدر در اردیبهشت 98 روزانه 9 کیلوگرم بوده است که به دلیل تلاش گسترده دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و حضور به موقع پلیس مبارزه با موادمخدر مقدار کشفیات افزایش یافته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های عمل کننده در حوزه مبارزه با مواد مخدر را امری ضروری و مهم خواند و افزود: بر اساس برنامه ششم توسعه 60 دستگاه و نهاد در زمینه مقابله قاطع و فراگیر با مواد مخدر و اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری نقش و سهم دارند که وظیفه دارند نقش و سهم خود را شناسایی و به فرموده مقام معظم رهبری به فوریت و بدون فوت وقت نسبت به عملیاتی نمودن برنامه‌ها اقدام نمایند.

مظفری در پایان با اشاره به وجود گلخانه‌های متعدد در استان مازندران از کشف مقادیری خشخاش از این گلخانه‌ها در اردیبهشت سال جاری خبر داد و افزود: باید نظارت بر این گلخانه‌ها به خصوص فضاهایی که سابقه کشت تریاک را دارند بیشتر شود و اعضای شورای شهر و روستا و دهیاران نیز به تکالیف خود در زمینه شناسایی مکانهای کشت خشخاش و پیگیری برای امحاء آن عمل نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار