شهید «حجت الله خسروی»:

هیچ وقت حسین زمان را تنها نگذارید

شهید «حجت‌الله خسروی» در بخشی از وصیتنامه خود نوشته است: هيچ وقت حسين زمان را تنها نگذاريد چون  اين جنگ، جنگ حق عليه باطل است و فرمانده آن حسين زمان خميني بت شكن است.
کد خبر: ۳۹۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹ - 21June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الله خسروی مرداد ۱۳۴۰ در شهرستان الشتر به دنیا آمد. وی تا دوم راهنمایی درس خواند ولی به دلیل پاره ای از مشکلات قادر به ادامه تحصیل نبود و  در کنار پدر به تامین معاش خانواده مشغول شد. در دوران دفاع مقدس به عنوان گروهبان دوم ارتش در جبهه حضور یافت. در سال  ۱۳۶۳ در بمباران هوایی میمک بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد. مزارش در گلزار شهدای شهرستان خرم آباد واقع است.

قسمتی از وصیتنامه شهید «حجت الله خسروی»:

درود و سلام به تمامی شهدای راه حق و حقیقت و درود و سلام به رهبر كبیر انقلاب اسلامی ايران امام خمینی. دلم می خواهد چند كلمه برای خانواده ام بنویسم. خانواده عزیزم اگر ما چیزی داریم از اسلام و انقلاب و رهبر است. خانواده عزيزم سفارش می كنم هیچ وقت حسین زمان را تنها نگذارید چون این جنگ، جنگ حق علیه باطل است و فرمانده ی آن حسین زمان خمینی بت شكن است.

دلم می خواهد چند كلمه ای برای مادرم بنویسم: مادر جان اگر من شهید شدم برای من ناراحت نباش و برای من گریه نكن، البته گریه خوب است نه در مقابل دشمنان اسلام و قرآن،  سیاه برایم نپوشی. مادر جان فکر کن كه اصلا  فرزند دوقلو نیاورده ای و مانند مادرانی باش كه چهار يا پنج فرزند در راه اسلام  نثار كرده اند و خواهش میكنم شیرت را حلالم كن.

مادر عزیزم میدانم كه با چه زحمات و بدبختی هایی ما را بزرگ نموده ای، واقعا زحمات شما آن قدر برای من زیاد است، که اگر چندین شب بنشینم، نمی توانم يک سوم از زحمات شما را روی كاغذ بیاورم، چون اگر زحمات شما و پاكدامنی شما نبود من به این مقام كه از همه مقام ها بالاتر است نمی رسیدم.

به هر حال مادر عزیزم به بزرگی خودت و به اسم مادریت قسمت میدهم مرا حلال كنی. از خداوند متعال صبر استقامت برای شما و تمامی خانواده های شهدا آرزو دارم. در پایان از شما خانواده عزیزم خواهش می كنم اگر شهید شدم و جنازه من به دست شما رسید من را در بهشت رضا  و در جمع شهدا به خون خفته راه حق و حقیقت به خاک بسپارید و قالبی یخ بر سر قبر من بگذارید. از خداوند بزرگ مي خواهم از من راضی باشد و در راهش شهید شوم و نه در رخت خواب باشد كه مورد لطف پروردگار قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها