رئیس بنیاد شهید درگذشت پدر شهیدان «جرفی» را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام‌ «سید محمدعلی شهیدی» در پیامی، درگذشت فرزند شهید معزز «گاطع جرفی» و پدر گرامی سه شهید و دو جانباز را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۹۸۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷ - 26May 2020

رئیس بنیاد شهید درگذشت پدر شهیدان «جرفی» را تسلیت گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام‌ «سید محمدعلی شهیدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی، درگذشت مرحوم حاج «لعیبی جرفی» فرزند شهید معزز «گاطع جرفی» و پدر گرامی شهیدان سرافراز «حمیده، فاطمه و حسن جرفی» و جانبازان والامقام «مریم و نعیمه جرفی» را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:
 
«انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر جرفی
سلام علیکم

پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را درراه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

مرحوم «حاج لعیبی جرفی» فرزند شهید معزز «گاطع جرفی» و پدر شهیدان سرافراز «حمیده، فاطمه و حسن جرفی» و جانبازان والامقام «مریم و نعیمه جرفی» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن پدر والامقام و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاءاللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

سید محمد علی شهیدی
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران»

به گزارش دفاع‌پرس، خانواده جرفی در تاریخ ۱۹ دی سال ۱۳۶۵ بر اثر موشک‌باران رژیم بعثی عراق به شهر سوسنگرد، شهید و مجروح می‌شوند و مرحوم «لعیبی جرفی» نیز به پاس سال‌ها ایثارگری و صبوری، مدال «ایثار» دریافت کرده بود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار