بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان؛

نیروی انتظامی در راه درست تامین امنیت و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت می‌کند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در پی تحریم پلیس و نیروی انتظامی از سوی آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ - 27May 2020

نیروی انتظامی در راه درست تامین امنیت و دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی حرکت می کند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان در پی تحریم پلیس و نیروی انتظامی از سوی آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

نیروی انتظامی با گذر از مقاطع پر فراز و نشیب شكل‌گیری، انسجام، استحكام و تبدیل شدن به یك نیروی كارآمد و مؤثر برای نظام و جامعه اسلامی، امروز با برخورداری از نیروهای مومن و کارآمد در شرایط قابل اعتمادی به سربرده و به رغم پیچیدگی‌های فراوان در عرصه وظایف و انتظارات توانسته است به عنوان یك نهاد موفق به ایفای نقش بپردازد.

از این رو استکبار جهانی و در راس آن آمریکا، سالیان درازی است که در حال توطئه چینی و دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و این دشمنی در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... است و این بار هم با تحریم نیروی انتظامی بار دیگر کینه دشمنی خود را ثابت کرده است.

لذا تحریم نیروی انتظامی همانند سایر تحریم هایی که بر علیه جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا اعمال شده است، بی اهمیت، فاقد ارزش و بی تاثیر است و نشان می دهد که این نیرو امروز در راه درست تامین امنیت و دفاع از ارزش ها و آرمانهای انقلاب اسلامی حرکت می کند و نیروی انتظامی همانند سایر نیروهای مسلح ما، قدرتمند تر از گذشته به راه خود ادامه می دهد و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار