سردار رحیمی عنوان کرد؛

تأمین امنیت مراسم آغاز به‌کار مجلس شورای اسلامی توسط پلیس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: از شب گذشته گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس پایتخت مأموریت‌های خود را در خصوص تأمین امنیت مراسم افتتاح یازدهمین دوره مجلس شورای آغاز کردند.
کد خبر: ۳۹۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ - 27May 2020

مراسم آغاز بکار مجلس شورای اسلامی در امنیت کامل در حال برگزاریبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت با تبریک آغاز به کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی از جایگاه، اهمیت و حساسیت بالایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخوردار و در واقع نماد و نشانه مردم‌سالاری دینی است.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات و تدابیر لازم در حوزه‌های انتظامی، امنیتی و ترافیکی اندیشیده شده است، افزود: در اماکن و مسیر‌های مختلف ازجمله مسیر‌های منتهی به مجلس شورای اسلامی، تیم‌ها و گشت‌های ترافیکی و انتظامی با آمادگی لازم مستقر و در حال انجام وظیفه هستند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه تا کنون هیچ مورد و مسأله امنیتی و انتظامی نداشته‌ایم، گفت: از شب گذشته گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس پایتخت مأموریت‌های خود را در خصوص تأمین امنیت مراسم افتتاح یازدهمین دوره مجلس شورای آغاز کردند و این مأموریت تا پایان مراسم با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها