توسط انجمن «خادمان شهدای حرم» انجام شد؛

توزیع ۳۱۳ بسته حمایتی بین آسیب‌دیدگان از کرونا به نیابت از «شهدای مدافع حرم»

انجمن «خادمان شهدای حرم» ۳۱۳ بسته حمایتی را به نیابت از شهدا، بین خانوارهای نیازمند آسیب‌دیده از کرونا توزیع کرد.
کد خبر: ۳۹۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷ - 27May 2020

توزیع ۳۱۳ بسته حمایتی بین آسیب‌دیدگان از کرونا توسط انجمن «خادمان شهدای حرم»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، انجمن «خادمان شهدای حرم» طرح ارسال ۳۱۳ بسته حمایتی شامل مواد غذایی و محصولات فرهنگی را به نیابت از شهدا، برای خانوارهای نیازمند آسیب‌دیده از کرونا را در ماه رمضان ۱۳۹۹ به اجرا درآورد.

در این طرح، کمک‌های مؤمنانه خیرین و ایثارگران توسط این انجمن جمع‌آوری شد و هر خیّر که از خانواده‌های شهدا، جانبازان یا ایثارگران است، به نیت یک شهید، یک بسته را تهیه کرد که این بسته‌ها برای ارسال به خانوارهای نیازمند تحت پوشش موسسات خیریه و افراد نیازمند شناسایی‌شده در شهر تهران، توسط هیئت اجرایی این انجمن، آماده توزیع شد.

بسته‌های کمک‌معیشتی مذکور با حضور «حسین دهقان» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، «منصور میرمرادی» معاون نیروی انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، «عادل مهری» مدیرکل مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد ایثارگر، جمعی از مدیران بنیاد شهید استان تهران، اعضای هیئت مدیره انجمن و خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در امامزاده صالح (ع) آماده ارسال شدند.

همچنین در پایان این مراسم، سردار جانباز «عباس طایفه» رییس هیئت مدیره انجمن خادمان شهدای حرم، خلعت خادم‌الشهدایی را به «حسین دهقان» اعطا کرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار