فرمانده نزاجا خبر داد؛

احداث هزار واحد مسکونی برای کارکنان ارتش در خوزستان

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از احداث یک هزار واحد مسکونی برای کارکنان ارتش در استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ - 27May 2020

۱۰۰۰ واحد مسکونی دیگر برای کارکنان ارتش در خوزستان احداث می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» صبح امروز (چهارشنبه) در آئین بهره‌برداری از ۲۶۰ واحد مسکونی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول، اظهار داشت: آیت‌الله «قاضی» امام جمعه فقید دزفول زمانی که در ایام هشت ساله دفاع مقدس، موشک‌های ۱۲ و ۹ متری در کوچه‌های دزفول فرود می‌آمد در شهر ماند و ایستادگی کرد که این یک افتخار بزرگ برای این شهرستان محسوب می‌شود.

وی افزود: ایستادگی و مقاومت مردم دزفول در مقابل دشمن بعثی باعث شد این مقاومت و پایداری در تقویم جمهوری اسلامی به ثبت برسد.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه این نیرو با سه شعار ولایتمداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری به سمت اهداف عالی نظام در حرکت است، گفت: نیروی زمینی ارتش همواره آماده جانفشانی در مسیر نورانی ترسیم شده از سوی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

امیر حیدری اضافه کرد: امام خمینی (ره) راه شهادت و ایمان را به ما نشان داد و تلاش و اقدامات همه ما باید در راستای مسیر تبیین شده از سوی ایشان باشد.

وی از مسئولان شهرستان دزفول برای همکاری در اجرای طرح مسکونی تیپ ۲۹۲ زرهی تقدیر کرد و افزود: این طرح طبق برنامه زمان‌بندی شده احداث و بهره‌برداری شد که جای تقدیر دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین از احداث یک هزار واحد مسکونی دیگر برای کارکنان ارتش در استان خوزستان خبر داد و گفت: امیدواریم این واحد‌ها نیز طبق برنامه زمان‌بندی شده تکمیل و به کارکنان تحویل داده شوند.

بنا بر این گزارش، ۲۶۰ واحد مسکونی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول در آئینی با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، امام جمعه، فرماندار، شهردار و جمعی از مسؤولان نظامی و انتظامی شهرستان دزفول به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار