فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول خبر داد؛

افتتاح پروژه مهر ولایت ۲۶۰ واحدی کارکنان ارتش در دزفول

سرهنگ بابک جلائیان علیزاده گفت: در مراسمی، ۲۶۰ واحد مسکونی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۳۹۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ - 27May 2020

افتتاح پروژه مهر ولایت ۲۶۰ واحدی قمر بنی هاشم در دزفول

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، امروز در مراسمی، ۲۶۰ واحد مسکونی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.

سرهنگ «بابک جلائیان علیزاده» فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول در آئین بهره‌برداری از این واحدهای مسکونی، اظهار داشت: این طرح مسکونی با اعتبارات نزاجا از دو سال قبل آغاز و امروز به بهره‌برداری رسید.

 وی با بیان اینکه این طرح با وجود تحریم‌ها و کمبود بودجه در سطح ملی اجرا شده است، افزود: پروژه مهر ولایت ۲۶۰ واحدی قمر بنی هاشم توسط شرکت عمران آبشار اسپادانا اجرا شده است.

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول عنوان کرد: این واحدهای مسکونی در راستای تأمین مسکن کارکنان و ارتقای سطح معیشت و منزلت آنها احداث شده‌اند.

سرهنگ جلائیان علیزاده اضافه کرد: این طرح مسکونی شامل پنج بلوک ۱۴ طبقه است که هر طبقه دارای چهار واحد ۸۵ مترمربعی است که با مشاعات هر واحد ۱۰۷ مترمربع می‌شود.

وی کل متراژ این پروژه را ۲۸ هزار مترمربع برشمرد و گفت: دو هزار مترمربع فضای سبز، چهار هزار متر جدول و ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت در این مجتمع مسکونی اجرا شده و ۱۰۸ هزار نفر روز در عملیات اجرایی این طرح فعالیت داشته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار