تجلیل از برگزیدگان جشنواره یاوران ایثار و رونمایی از پوستر هنرواره «حبیب» در اردبیل

به مناسبت گرامی داشت سوم خرداد آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره یاوران ایثار در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ - 27May 2020

تجلیل از برگزیدگان جشنواره یاوران ایثار و رونمایی از پوستر هنرواره حبیب در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، آیین معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره یاوران ایثار و انتخاب تشکل های مردم نهاد فعال در حوزه ایثار و شهادت و دفاع مقدس قبل از ظهر امروز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم که با رونمایی از پوستر دومین دوره هنرواره حبیب نیز همراه بود، «جواد صبور» از فرماندهان و پیشکسوتان جانباز استان اردبیل به بیان خاطراتی از شهدا به ویژه سردار سرلشکر پاسدار شهید «داور یسری» و سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» پرداخت و هنرمندان و نویسندگان را به معرفی شهدا و رزمندگان دعوت کرد.

در ادامه مراسم «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل اهم فعالیت های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل را برای حاضرین تشریح کرد و از روند اجرای جشنواره یاوران ایثار و دوره اول و دوم هنرواره حبیب  گزارش ارائه داد.

سپس «صابر قره داغلو» از جانبازان 70 درصد و «نسرین زنده دین» به قرائت شعر پرداختند.

در پایان از «احمد زعفری» منتخب بخش عکس، «نسیم عالی دانشور» منتخب بخش گزارش تصویری، «پیمان مجرد» منتخب بخش موشن گرافی، «مهدی جدی» منتخب بخش عکس و «موسسه مطالعات عصر پژوهش اردبیل» و موسسه خادمین گمنام و بسیج دانشجویی استان و بسیج رسانه استان به عنوان تشکل های منتخب تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار