مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل تأکید کرد؛

عمل به شعار «جهش تولید» در برنامه‌های گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: شعار محوری «جهش تولید» را در نشر ارزش‌های دفاع مقدس و به ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس سرلوحه فعالیت‌هایمان قرار داده‌ایم.
کد خبر: ۳۹۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ - 27May 2020

عمل به شعار «جهش تولید» در برنامه های گرامی داشت چهل سالگی دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل امروز در آیین معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره یاوران ایثار و رونمایی از پوستر دومین دوره «هنرواره حبیب» که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: شعار محوری «جهش تولید» را در نشر ارزش‌های دفاع مقدس و به ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس سرلوحه فعالیت‌هایمان قرار داده‌ایم.

واحد افزود: از همه هنرمندان استان اردبیل که با تمام توان در برگزاری فاخر دوره اول هنرواره حبیب شرکت کردند قدردانی می‌کنم.

واحد در ادامه از اهمیت کارهای فرهنگی تشکل‌های مردم نهاد در ترویج فرهنگ دفاع مقدس سخن گفت و تأکید کرد: در جشنواره یاوران ایثار بیش از 170 اثر مختلف به دبیرخانه ارسال شده بود که امیدواریم با شناخت تشکل‌های مردم نهاد و تعامل با آنان تعداد آثار ارسالی به دوره‌های بعدی جشنواره از لحاظ کمی و کیفی افزایش قابل توجهی داشته باشد.

دبیر ستاد گرامیداشت سوم خرداد استان اردبیل از اجرای طرح «معینه» در استان خبر داد و بیان داشت: در قالب طرح معینه ضمن دیدار با مادران شهید در قید حیات در استان، خاطرات آنها توسط گروه‌های دوره دیده ثبت و ضبط خواهد شد و در نهایت این خاطرات تبدیل به کتاب خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از استاندار اردبیل و معاونان وی در حمایت همه جانبه از اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان در ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و اجرای طرح‌های فرهنگی نظیر طرح معینه، از همه ادارات و نهادها در خواست کرد یاری‌گر اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل در حفظ آثار و نشر ارزش های والای عاشورایی دفاع مقدس باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها