فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

کمک ۱۵۷ میلیارد ریالی مردم مازندران در رزمایش «کمک مومنانه»

سردار «محمد حسین بابایی» از کمک مومنانه ۱۵۷ میلیارد و ۶۸۵ میلیون و ۱۵۵ هزار ریالی مردم مازندران خبر داد و گفت: این مبلغ جمع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم مومن استان در رزمایش کمک مومنانه بود.
کد خبر: ۳۹۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴ - 27May 2020

کمک ۱۵۷ میلیارد ریالی مردم مازندران در رزمایش «کمک مومنانه»یه گزارش دفاع‌پرس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه که همزمان با سراسر کشور در استان برگزار شد، از توزیع ۲۶۶ هزار ۷۹۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد و اظهار داشت: کمک‌های مردمی با مدیریت سپاه و همدلی استانداری، فرمانداران و همه مسئولان به نیازمندان تحویل شد.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی ۵ هزار ۶۰۳ کارت هدیه هم به نیازمندان اهدا شد، افزود: ۹ میلیارد و ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال خدمات دیگری نظیر پرداخت اقساط، اجاره بها، پرداخت قبوض و ... هم به نیازمندان ارائه شده است.

بابایی در ادامه از کمک مومنانه ۱۵۷ میلیارد و ۶۸۵ میلیون و ۱۵۵ هزار ریالی مردم مازندران از طرف رهبر معظم انقلاب به نیابت از امام زمان (عج) به نیازمندان هم خبر داد و اضافه کرد: این مبلغ جمع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم مومن مازندران در رزمایش کمک مومنانه بود.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه ۲۵ هزار و ۲۶۶ جهادگر بسیجی در رزمایش کمک مومنانه شرکت داشتند، اعلام کرد: ۶ هزار و ۳۳۵ خیر هم در این رزمایش سهم بسزایی داشتند.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مردم مازندران در سه ماه بحران کرونا اشاره و بیان کرد: طبق نامه کتبی که از صدا و سیما اعلام شد مازندران بعد از تهران بیشترین سبد کالا را تهیه و در اختیار نیازمندان قرار داد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با تصریح براینکه همدلی که بین مسئولان مازندران و مردم برای رزمایش کمک مومنانه صورت گرفت بی نظیر بود، افزود: هماهنگی و هم افزایی که در استان ایجاد شد، مردم پای کار آمدند و توانستند سه مرحله از رزمایش کمک مومنانه را در مازندران به نحوه احسن اجرا کنند.

بابایی در ادامه به نقش طلبه‌های جهادی در دفن اموات کرونایی هم اشاره کرد و یادآور شد: با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و پیگیری ایشان و ائمه جمعه در این زمینه هم کار‌های بزرگی انجام شد.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه کربلا از فعالیت جهادی ۱۷۰ طلبه جهادگر خطرپذیر در دفن اموات کرونایی خبر داد و گفت: حضور طلبه در دفن اموات کرونایی قابل تقدیر است.

بابایی در پایان سخنان خود با تاکید براینکه کمک‌های مومنانه و اقدامات جهادی جهاگردان بسیجی در بحران کرونا باعث نزول برکات در کشور بویژه در استان خواهد شد، خاطرنشان کرد: یکی از برکاتی که در این ایام برای نظام علیرغم سرمایه سوزی برخی مسئولین و هجمه‌های دشمن بدست آمد سرمایه بزرگ اجتماعی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار