رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

نقش اصحاب رسانه در تاثیرگذاری برنامه‌های ملی و مذهبی بی بدیل است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه نقش اصحاب رسانه در تاثیرگذاری برنامه‌های ملی و مذهبی بی بدیل است گفت: زمانی ما تاثیرگذاری برنامه‌ها را خواهیم دید که بتوانیم این فعالیت‌ها را به موقع پوشش دهیم.
کد خبر: ۳۹۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲ - 27May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «حسین انجم‌شعاع» در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال مراسم های ملی و مذهبی استان اظهار داشت: برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی، وظیفه ای است که شورای هماهنگی بر عهده دارد و یک هدف دیگر که شورا دنبال می کند، مربوط به رسانه ها است که در اطلاع رسانی اخبار جامعه کنار هم باشند.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول سال برنامه های ملی و مذهبی زیادی را برگزار می کند که اگر توسط رسانه ها انتشار پیدا نکند نمی تواند تاثیرگذاری چندانی داشته باشند افزود: این خبرنگاران هستند که اقشار مختلف جامعه از آن اجرا شدن برنامه ها آگاه و به موقع به این عزیزان اطلاع رسانی می کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به برنامه های اجرایی در طول سال که هر کدام از برنامه ها اهداف خود را دنبال می کنند گفت: برای مثال مراسم روز قدس برگزار می شود تا صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم و ۱۳ آبان برای این است تا استکبارستیزی اسلام و انقلاب را به گوش جهان برسانیم و دهه فجر هم برای معرفی انقلاب و دستاوردهای آن انجام می شود.

نقش اصحاب رسانه در تاثیرگذاری برنامه های ملی و مذهبی بی بدیل است

انجم شعاع گفت: اگر خبرنگاران مراسم ملی و مذهبی را انعکاس ندهند برنامه ها درمحل برگزاری می مانند و کسی به جزء تعداد محدودی از آن باخبر نخواهند شد و زمانی ما تاثیرگذاری برنامه ها را خواهیم دید که بتوانیم این فعالیت ها را به موقع پوشش دهیم و نقش اصحاب رسانه در تاثیرگذاری برنامه های ملی و مذهبی بی بدیل است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان به اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جامعه ادامه داد: اهدافی که شورا دنبال می کند تقویت نظام جمهوری اسلامی و جایگاه ولایت فقیه، خنثی کردن توطئه های دشمنان و تقویت حضور مردم در صحنه و تجلیل از بزرگان است.

وی با اشاره به اینکه اگر موفقیتی در جامعه است از همراهی و همدلی مردم این مرز و بوم است که همیشه حضور خود را در صحنه اعلام کردند گفت: در بحث کرونا اگر موفق شدیم و نسبت به دیگر کشورها خوب عمل کردیم، به خاطر حضور مردم است که پای کار آمدند و اگر مشکل ماسک پیش آمد مردم آن را حل کردند، زیرا بسیج از مردم است و یا در رزمایش کمک مؤمنانه هم مردم پای کار بودند.

در پایان این نشست، از خبرنگاران فعال در بحث پوشش مراسمات ملی و مذهبی از جمله خبرنگار خبرگزاری دفاع پرس تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار