فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر خبر داد؛

اغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در استان بوشهر

سردار «علی رزمجو» با اشاره به اینکه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در سه مرحله اجرا شد، گفت: مرحله نخست این رزمایش قبل از ماه مبارک رمضان  اجرا شد که در این مرحله 40 هزار بسته معیشتی به ارزش 12 میلیارد تومان تحویل نیازمندان استان بوشهر شد.
کد خبر: ۳۹۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ - 27May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در سه مرحله اجرا شد اظهار داشت: مرحله نخست این رزمایش قبل از ماه مبارک رمضان  اجرا شد که در این مرحله 40 هزار بسته معیشتی به ارزش 12 میلیارد تومان تحویل نیازمندان استان بوشهر شد.

وی با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی توسط سپاه، نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج توزیع شده است از اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه خبر داد گفت: در این مرحله 41 هزار بسته معیشتی به ارزش 12.3 میلیارد تومان در نیمه ماه مبارک رمضان میان نیازمندان در استان بوشهر توزیع شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به آغاز اجرای مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه خاطرنشان کرد: در این مرحله 18 هزار بسته معیشتی شامل 11 هزار سبد مواد غذایی و 7 هزار کسیه برنج 10 کیلویی میان افراد شناسایی شده توسط بسیجیان توزیع می‌شود.

رزمجو ارزش این بسته‌های غذایی را افزون بر 5.4 میلیارد تومان دانست و افزود: در این راستا کارت‌های هدیه 200 هزار تومانی بین افراد آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع می‌شود.

وی ارزش کارت‌های هدیه یاد شده را 96 میلیون تومان دانست و خاطرنشان کرد: افراد نیازمند و آسیب دیده اقتصادی توسط گروه‌های مختلف بسیجی، جهادی و  بانیان مساجد شناسایی شده و بسته‌های معیشتی یاد شده در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ارزش کل محموله‌های معیشتی در 3 مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: سپاه استان بوشهر در سه مرحله کمک مومنانه 28.3 میلیارد تومان در قالب 147 هزار بسته معیشتی به نیازمندان استان تحویل داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها