شهید «عظیم آرامی شام اسبی»:

راه شهدا راه امام حسین (ع) است

در وصیتنامه شهید «عظیم آرامی شام‌اسبی» آمده است: ای برادران حزب اللهی، راه ما را فراموش نکنید، راهی که سرور آزادگان حسین(ع) در این راه شهید شد.
کد خبر: ۳۹۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ - 28May 2020

ای برادران حزب اللهی، این راه را فراموش نکنید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، شهید «عظیم آرامی شام اسبی» از بسیجیان استان اردبیل در 25 مرداد 1345 در یکی از روستاهای شهرستان اردبیل به نام شام اسبی به دنیا آمد.

بعد از شروع جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی در جبهه ها حضور یافت و در 23 فروردین 1362 در منطقه شرهانی بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نایل آمد و پیکر پاک این شهید در گلزار شهدای روستای شام اسبی اردبیل آرام گرفت.

وصیتنامه شهید «عظیم آرامی شام اسبی»:

«آنهایی که در راه خدا کشته می شوند کشته نپندارید بلکه آنها زنده‌اند و در نزد خدا روزی می خورند.»

پیام من به این ملت شهیدپرور و عاشقان شهادت، دنیا زیباتر از همه چیزهاست. دنیا انسان را به طرف خود می کشد و نباید گول این دنیا را بخورید.باید کوشش کنید به آن دنیا (آن دنیا) یا آخرت یعنی زندگی ابدی و همیشگی بروید.

ای برادران حزب الهی، این راه را فراموش نکنید. می دانید این چه راهی است؟

راهی است که سرور آزادگان حسین (ع) در این راه شهید شد و فرزند عزیزش جوان نورسته خود علی اکبر(ع) را هم در این راه، راه اسلام به قربانی قرآن داده بود.

پدر عزیزم زحمت بنده رو سیاه را کشیده بودی، تو را قسم می دهم به خداوند قادر متعال مرا حلال کن، من به تو خیلی اذیت کرده بودم و اگر شما حلالم نکنی جای من همیشه تنگ خواهد بود.

پدر عزیزم، اگر من شهید شدم هیچ ناراحت نباشید.

مادر عزیزم شیرت را به من حلال کن که زحمت مرا در بچگی کشیده بودید از گهواره، تا اینجا که بزرگ شدم در راه اسلام و قرآن کار کردم تو زحمت کشیده‌ای. مرا حلال کن پدر عزیزم و به همه دوستان و همشهریان خودم بگو مرا حلال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار