مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

فضای عمومی جامعه باید معطر به عطر حال و هوای دفاع مقدس شود

سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» گفت: امروز در آستانه چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس هستیم و باید فضای عمومی جامعه معطر به عطر حال و هوای دفاع مقدس شود.
کد خبر: ۳۹۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ - 28May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان امروز در جلسه شورای راهبری این اداره‌کل،  اظهار داشت: همه تلاش ما باید معطوف به راهبرد‌های ارسالی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس باشد، امروز در آستانه چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس هستیم، ضروری است آنچه سزاوار مردم سرزمین حماسه‌های دیدنی است را نمایان کنیم و باید فضای عمومی جامعه معطر به عطر حال و هوای آن دوران شود.

وی افزود: در شورای هماهنگی دفاع مقدس استان، مصوبات بسیار مهمی درباره عملیاتی شدن اهداف بنیاد داشته‌ایم و همچنین مسئولان استان بر این مصوبات و برگزاری برنامه‌های چهلمین سال دفاع مقدس تاکید کرده‌اند، که ما باید این هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ها را با نگاه به عملی شدن بیانیه گام دوم انقلاب، با جدیت پیگیر باشیم تا بدین ترتیب برای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت و کار و عمل جهادی در کشور باشد که منجر به استحکام پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.

مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان گفت: درک این رسالت سنگین و ماندگار، ساختن آن برای آیندگان از مهمترین کارکردهای بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس است. همه کسانی که در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خدمت می‌کنند باید شاکر خدای تبارک و تعالی باشند که مفتخر به این خدمتگزاری شده‌اند و در صف مروجان فرهنگ شهدا که همان فرهنگ دفاع مقدسی هستند قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار