مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

صیانت از ارزش­‌های دفاع مقدس ضامن بقای جمهوری اسلامی است

سردار حسینعلی یوسفعلی‌­زاده با تأکید بر اینکه دفاع مقدس تجربه گرانسنگ و دستاورد عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: دفاع مقدس به عنوان یک نقطه غرورآفرین در کارنامه ملی و انقلابی مردم ایران اسلامی ثبت شده است و تا زمانی که از ارزش‌­های این حماسه جاوید صیانت کنیم نصرت‌الهی در سختی­‌های پیش­رو به یاری امت حزب‌الله خواهد آمد.
کد خبر: ۳۹۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳ - 28May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوشاب، آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان «خوشاب» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و جمعی از مسئولان محلی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست با اشاره به اهمیت دفاع مقدس اظهار داشت: طی 200 سال گذشته تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هر زمان جنگی بین ایران و طرف­‌های متخاصم بوده ایران بخشی از سرزمین و مردم خود را از دست داده است، اما به برکت انقلاب اسلامی و هدایت‌­های ولایت مطلقه فقیه و ایثار مجاهدان در طول دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی جدا نشد.

وی افزود: علیرغم وجود همه سختی‌­ها، امت حزب­‌الله از این آزمون با سربلندی بیرون آمد، اگر چه آزمون­‌های سخت در طول حیات انقلاب اسلامی به طور مستمر جریان داشته و مردم کشورمان نیز با سربلندی از این آزمون­‌ها بیرون آمدند.

یوسفعلی­‌زاده بیان داشت: به واسطه دفاع مقدس، یک تجربه گرانسنگ و دستاورد عظیمی به دست آمده و این حماسه ماندگار به عنوان یک نقطه غرورآفرین در کارنامه ملی و انقلابی ما ثبت شده است که باید قدردان حماسه‌آفرینان آن باشیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: تا زمانی که ارزش‌­ها، قوت­‌ها و دلبستگی‌­های دوران دفاع مقدس را حفظ کنیم امداد الهی و نصرت خداوند به یاری مردم ایران اسلامی خواهد آمد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب بر صیانت از فرهنگ، ارزش‌­ها و فرهنگ دفاع مقدس مداومت دارند و توصیه می‌­کنند که این فرهنگ نباید دچار تحریف و فراموشی شود.

یوسفعلی‌­زاده در بخش دیگری از سخنانش به چهلمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد و ابراز داشت: ویژه برنامه­‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوم خرداد آغاز و تا 22 اسفند روز شهید ادامه خواهد داشت. در همه برنامه­‌ها و مجالسی که در طول سال جاری برگزار می­‌شود، این مناسبت ملی باید مورد توجه قرار گیرد و در آن آحاد جامعه را به سوی ارزش‌­های دفاع مقدس هدایت کرد.

وی در پایان بر تشکیل ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان «خوشاب» به ریاست فرماندار این شهرستان و همچنین تکمیل یادمان­‌های شهدای گمنام شهرستان «خوشاب» در سال جاری تأکید کرد.

سردار یوسفعلی‌­زاده در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های «علیرضا سلطان‌آبادی» مسئول پیشین دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس شهرستان «خوشاب»، «محمد‌ابراهیم شم‌آبادی» را به عنوان مسئول جدید این دفتر معرفی کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در ادامه سفر خود به شهرستان «خوشاب» به همراه جمعی از مسئولین محلی با حضور در یادمان شهدای گمنام این شهرستان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از نزدیک در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص احداث یادمان شهدای گمنام قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار