فرمانده مرزبانی خراسان‌ جنوبی خبر داد؛

توزیع بیش از 3 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در مناطق مرزی خراسان‌ جنوبی

فرمانده مرزبانی خراسان‌ جنوبی گفت: مرزبانی خراسان‌ جنوبی در راستای رسالت خدمت‌رسانی به عشایر و مرزنشینان طی سه مرحله 3 هزار و 300 بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و در بین این افراد نیازمند توزیع کرده است.
کد خبر: ۳۹۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ - 28May 2020

توزیع 3300 بسته معیشتی و بهداشتی در مناطق مرزی خراسان‌جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «علی‌اصغر مسروری» فرمانده مرزبانی خراسان‌ جنوبی  امروز در حاشیه برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حضور پرشور مردم ایران در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا یک حماسه بزرگ و تداعی‌کننده دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: مرزبانی خراسان‌جنوبی در راستای رسالت خدمت‌رسانی به عشایر و مرزنشینان طی سه مرحله در مجموع 3 هزار و 300 بسته  معیشتی و  بهداشتی تهیه و در بین این افراد محروم و مرزی استان توزیع کرده است.

فرمانده مرزبانی خراسان‌ جنوبی اضافه کرد: طی مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه 400 بسته غذایی و 400 پک بهداشتی تهیه و در مناطق محروم و کم‌برخوردار مرزی استان توزیع می‌شود.

مسروری گفت: همچنین با هماهنگی عقیدتی سیاسی مرزبانی استان تعداد 200 بسته از ستاد اجرای فرمان امام خمینی (ره) و 600 بسته غذایی از طریق برنامه تلویزیونی عصر جدید تهیه شده که طی یک اقدام جهادی در مناطق محروم مرزی توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: باید به‌عنوان سربازان خط ولایت از فرهنگ و ظرفیت مردم و خیرین برای محرومیت‌زدایی از مناطق مرزی و عشایری استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار