دریادار رستگاری عنوان کرد؛

افزایش توان نیروی دریایی سپاه برای مقابله با تهدیدات

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران با در اختیار داشتن شناور‌های بومی کاملاً ایرانی قدرت خود را بیش از پیش در برابر جهانیان به رخ خواهد کشید و از مرز‌های آبی این سرزمین جانانه دفاع خواهد کرد.
کد خبر: ۳۹۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ - 28May 2020

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «امیر رستگاری» رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در مراسم تحویلدهی شناور‌های تندروی هجومی و رزمی به نیروی دریایی سپاه که با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بندعباس برگزار شد، اظهار داشت: این شناور‌ها که از نوع و نسل جدید و پیشرفته در کلاس‌های عاشورا، ذوالفقار، حیدر، رعد و... هستند با همت متخصصین سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، شرکت‌های دانش بنیان و مشارکت بخش خصوصی طراحی و تولید شده و از قابلیت‌های پیشرفته‌ی بسیار خوبی در حوزه رزم دریایی برخوردار هستند.

وی قابلیت هیدرودینامیکی، سرعت بالا، قدرت مانور بالا، سطح مقطع راداری پایین و قدرت آفندی بالا را از قابلیت‌های این شناور‌ها عنوان کرد و افزود: این شناور‌ها در افزایش قدرت رزم نیروی دریایی سپاه موثر خواهد بود و این ناوگان را قادر می‌سازد که در حداقل زمان ممکن و در هر نقطه‌ای از خلیج فارس و بویژه تنگه هرمز با اقدامات خصمانه دشمن مقابله کند.

وی با بیان اینکه تمامی سامانه‌های نصب شده در این شناور‌ها اعم از موشک‌های سطح به سطح، سطح به هوا، سامانه‌های هدایت آتش، سامانه‌های راداری و مخابراتی ساخت مجموعه‌های وزارت دفاع است، گفت: افتخار داریم نیروی دریایی سپاه پاسداران با در اختیار داشتن این شناور‌های بومی کاملاً ایرانی قدرت خود را بیش از بیش در برابر جهانیان به رخ خواهد کشید و از مرز‌های آبی این سرزمین جانانه دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار