مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

تدوین کتاب شهیدان «زارعی» و «کریمی نودهی» و «کاملی» در دستور کار قرار گیرد

سردار «عبدالله ملکی» پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهیدان «عبدالحمید و عزیزالله زارعی» و روحانی شهید «علی اصغر کریمی نودهی» تأکید کرد: تدوین کتاب این شهدا در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۳۹۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ - 28May 2020

تدوین کتاب شهیدان «زارعی» و «کریمی نودهی» و «کاملی» در دستور کار قرار گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران پیش از ظهر امروز با حضور در منزل شهیدان «عبدالحمید و عزیزالله زارعی» در روستای کیاپی ساری با والدین این شهدا دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار ملکی در این دیدار ضمن قدردانی از صیر و استقامت پدر و مادر شهیدان زارعی تأکید کرد: تدوین کتاب این دو شهید بزرگوار در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین در دیدار با پدر سردار روحانی شهید «علی اصغر کریمی نودهی» از تهیه مستند این شهید بزرگوار با همکاری صدا و سیمای مازندران خبر داد و گفت: همچنین تدوین کتاب شهید کریمی در دستور کار قرار گیرد.

در این دیدار که با حضور فرزند شهید «رمضانعلی کاملی» برگزار شد و حجت الاسلام «عیسی رضایی» مسئول مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و «سید حیبن ولی‌پور زرومی» جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز حضور داشتند، سردار ملکی همچنین تأکید کرد: تدوین کتاب شهید کاملی نیز در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار