آیت‌الله علم‌الهدی در دیدار با جانشین فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد؛

لازمه ارتقای عملکرد اسلامی نیروی انتظامی، توجه به رضایتمندی مردم است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: نیروی انتظامی باید به رضایت، آرامش و علاقه‌ی مردم توجه کند تا عملکرد اسلامی این نیرو ارتقا پیدا کند.
کد خبر: ۳۹۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ - 28May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «قاسم رضایی» جانشین فرمانده نیروی انتظامی با آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد دیدار کرد.

آیت‌الله علم‌الهدی در این دیدار اظهار داشت: نیروی انتطامی در متن کار قرار دارد و نقش این نیرو در برخورد با مردم بسیار موثر است، زیرا نیروی انتظامی بیشترین تاثیر را بر زندگی اجتماعی و خانوادگی مردم دارد.

وی افزود: این نیرو باید به دنبال از بین بردن امکان فساد و جرائم باشد و بتواند با اجرای سیاستگذاری‌های صحیح، اصل اهداف انقلاب اسلامی را اجرایی کند تا با تحقق این مهم، مردم به عملکرد دستگاه‌ها و سازمان‌ها خوش‌بین شوند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی خاطر نشان کرد: تصمیم‌گیری‌ها تابع سیاستگذاری‌هاست که متاسفانه در برخی موارد، مسائل حاشیه‌ای ما را از اصل هدف سیاستگذاری دور می‌کند. همانند مسئله‌ی کرونا که با درایت رهبر معظم انقلاب این تهدید برای کشور تبدیل به فرصت شد.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: نباید سیاستگذاری‌ها به گونه‌ای باشد که مبارزه با اعتقادت مردم صورت بگیرد بلکه همواره باید مراقب اطمینان و اعتقادات مردم بود.

امام جمعه مشهد توجه نمایندگان مجلس را بر سیاستگذاری‌ها مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: برای سیاستگذاری‌های کلان باید جامعیت در نظر گرفته بشود تا بیشتر از این به مردم خسارات سنگین اقتصادی وارد نشود و کسب و کارها دوباره رونق بگیرند و مردم به انقلاب اطمینان خاطر داشته باشند.

آیت‌الله علم‌الهدی تاکید کرد: تمام برکاتی که در نیروی انتظامی وجود دارد به دلیل فضای حاکم بر نیرو است که این نیرو را شبیه فرمانده‌ی با اخلاصش می‌کند. نیروی تازه کار با دیدن عملکرد ارزشی فرمانده، می‌آموزد که در انجام وظیفه‌ای که بر عهده دارد با اعتقاد عمل کند و در این مسیر از فرمانده خود الگوی بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: مردم مراجعات زیادی به نیروی انتظامی دارند؛ بر همین اساس عملکرد این نیرو در برخورد و حل مشکلات مردم بسیار حائز اهمیت است.

وی در پایان گفت: نیروی انتظامی باید به رضایت، آرامش و علاقه‌ی مردم توجه کند تا عملکرد اسلامی این نیرو ارتقا پیدا کند. باید توجه داشت که این نیرو می‌تواند الگو و مرجع مردم برای رفع مشکلات جامعه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار