پیام تبریک مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه به قالیباف

حجت‌الاسلام علی شیرازی در پی انتخاب محمدباقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ - 28May 2020

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام علی شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در پی انتخاب محمد باقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«برادر عزیز جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف (زید عزه) انتخاب شایسته جنابعالی به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سابقه درخشان جنابعالی در سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و شهرداری تهران و حضور در صحنه‌های گوناگون سیاسی کشور و دفاع همیشگی تان از ارزش‌های دینی امام و ولایت و راه شهدا گواهی بر ایستادن شما پای مبانی انقلاب اسلامی و دفاع از آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است. همواره به یاد داشته باشید که شما از چهره‌های درخشان دفاع مقدس و همرزم شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج احمد کاظمی بوده و هستید.

انتظار همگان از جنابعالی این است که در دوران تصدی ریاست مجلس شورای اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت در کشور پررنگ‌تر شود. امید است با تغییر و تحول جدی در برنامه‌های اقتصادی و فرهنگی کشور و حرکت در مسیر عمل و اندرز‌ها و تدابیر امام خامنه‌ای عزیز و حمایت از ملت سلحشور، مقاوم و صبور ایران اسلامی پایه‌های نظام مردم‌سالاری دینی را محکم‌تر نموده و زمینه رشد امید در دل امت اسلامی را بارور نمایید.»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار