فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خبر داد؛

تحویل طرح‌های محرومیت‌زدایی توسط نیروی دریایی سپاه

سردار «رمضان زیراهی»  اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی را یکی از برنامه‌های مهم نیروی دریایی سپاه دانست و گفت: در این راستا طرح‌های عمرانی و زیرساختی در نقاط روستایی و کم‌برخوردار با همکاری نیروی دریایی سپاه اجرایی شده است.
کد خبر: ۳۹۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ - 28May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «رمضان زیراهی» فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی را یکی از برنامه‌های مهم نیروی دریایی سپاه دانست و اظهار داشت: در این راستا طرح‌های عمرانی و زیرساختی در نقاط روستایی و کم‌برخوردار با همکاری نیروی دریایی سپاه اجرایی شده است.

وی ساخت موج‌شکن و لایروبی اسکله‌های صیادی در نقاط روستایی و محروم را مورد اشاره قرار داد و گفت: ساخت موج‌شکن در روستاها و نقاط محروم  ساحلی استان مورد توجه قرار گرفته که در این زمینه موج‌شکن‌هایی در روستاهای ساحلی استان ساخته شد.

سردار زیراهی از ساخت طرح‌های زیربنایی در روستاها و نقاط محروم استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه امسال 3.3 میلیارد ریال طرح‌های مورد نیاز و مطالبه مردم در روستاهای استان بوشهر اجراء و تحویل داده که ساخت مخازن ذخیره آب، احداث، تعمیر و مرمت واحدهای مسکونی خانواده معظم شهدا از آن جمله است.

وی از ساخت واحدهای مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: با مشارکت منطقه دوم نیروی دریایی سپاه واحدهای مسکونی ویژه مددجویان روستایی استان بوشهر ساخته و در دو فاز تحویل نیازمندان روستایی شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به ساخت هزار و 334 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان‌های بوشهر و هرمزگان گفت: ساخت این واحدها از دو سال گذشته آغاز شد که فاز نخست سال قبل با همکاری کمیته امداد خمینی(ره) و نیروی دریایی سپاه  ساخته و  تحویل شد.

سردار زیراهی با  بیان اینکه در فاز نخست 351 واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد استان بوشهر شد، گفت:  امروز فاز دوم این واحدها به تعداد 320 واحد مسکونی تکمیل و تحویل مددجویان در 135 روستای استان بوشهر شد.

وی با اشاره به اینکه این واحدها با زیربنای 50 متر مربع با امکانات و تجهیزات لازم ساخته و تحویل شده است، تصریح کرد: در دو فاز 671 واحد مسکونی  در روستاهای استان بوشهر  ساخته  و تحویل مددجویان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار