رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه خبر داد؛

کسب مهارت آموزی سربازان وظیفه در گناوه

«عباس حقیقی» گفت: با هماهنگی نیروهای مسلح ۳۰ دوره آموزشی با تنوع ۱۱ حرفه مهارتی برای سربازان وظیفه در یگان‌های نظامی و کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان برگزار شده است.
کد خبر: ۳۹۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱ - 28May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عباس حقیقی» رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه در نشست با مسئول آموزش فرماندهی پایگاه دریابانی این شهرستان اظهار داشت: با هماهنگی نیروهای مسلح ۳۰ دوره آموزشی با تنوع ۱۱ حرفه مهارتی برای سربازان وظیفه در یگان‌های نظامی و کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان برگزار شده است.

وی گفت: فعالیت قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح یک دریچه جدید برای ایجاد اشتغال است و فرهنگ اشتغال کشور را متحول می‌کند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌ قابل توجه استان بوشهر در عرصه صنایع دستی و دریایی باید با مهارت زایی از این فرصت برای ایجاد اشتغال بهره گرفت.

حقیقی افزود: بنا به تاکید رهبرمعظم انقلاب در خصوص کسب مهارت‌های فنی از سوی سربازان و با همتی که در نیروهای مسلح وجود دارد، باید از این فرصت برای ایجاد اشتغال بهره برد.

وی تاکید کرد: با هماهنگی و تعامل ایجاد شده با فرماندهی دریابانی شهرستان گناوه بیش از ۱۰ حرفه مهارتی در این یگان امسال برگزار می‌شود.

حقیقی در پایان عنوان کرد: سربازان در دوران گذراندن خدمت برای آموزش مهارت‌های مورد نیاز و توانمندی برای اشتغال، ۲ سال فرصت دارند تا مهارت‌های لازم را بیاموزند .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها