جهاد اسلامی:

شهید سلیمانی نقشی اساسی در تقویت مقاومت در نوار غزه داشت

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان بر نقش پررنگ شهید قاسم سلیمانی در تقویت مقاومت در نوار غزه تأکید کرد و گفت، مقاومت غزه توانست شکنندگی جبهه داخلی رژیم صهیونیستی را آشکار کند.
کد خبر: ۳۹۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴ - 28May 2020

شهید سلیمانی نقشی اساسی در تقویت مقاومت در نوار غزه داشتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، «احسان عطایا» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان سالروز آزادسازی جنوب لبنان (۲۵ می ۲۰۰۰) و فرار نظامیان صهیونیستی شکست‌خورده از ضربات مقاومت را به لبنان تبریک گفت.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «القدس»، عطایا در ادامه به فلسطین پرداخت و گفت: وحدت موضع فلسطینی عاملی اساسی در شکست «معامله قرن» و ممانعت از اجرای بندهای آن بود؛ همچنین راهپیمایی‌های بازگشت در غزه صحنه‌ای جالب در وحدت ملت فلسطین رقم زد.

وی تصریح کرد، دولت آمریکا و دشمن صهیونیستی پس از آنکه در اجرای معامله قرن به شیوه معمول آن شکست خوردند به سمت روند عادی‌سازی روابط با برخی کشورهای عربی شتافتند.

عطایان ادامه داد: سردار شهید «قاسم سلیمانی» نقشی اساسی در تقویت توانایی مقاومت در غزه داشت، مقاومتی که توانست ارتش رژیم صهیونیستی را که «ارتش شکست‌ناپذیر» می‌نامیدند، شکست دهد اما موشک‌های مقاومت توانست این ارتش را آشفته و وجهه آن را تخریب کند و شکنندگی به اصطلاح جبهه داخلی آن را نمایان کند.

وی سپس تصریح کرد، مقاومت شهدای بسیاری تقدیم کرد که در تقویت قدرت و بالا رفتن جایگاهش سهیم هستند، این شهدا ثابت کردند که حامی حقیقی در مقابله با پروژه صهیونیستی-آمریکایی هستند خصوصا درغزه که موشک‌هایش، سران دشمن را می‌ترساند و شهرک‌نشینان آن به پناهگاه‌ها فرار می‌کنند تا مورد اصابت موشک قرار نگیرند.

عطایا تاکید کرد: مهم‌ترین عامل پیروزی و موفقیت در مقاومت علیه دشمن صهیونیستی وحدت فلسطینی و در وهله بعد وحدت تلاش‌های امت است به همین دلیل بارها به تشکیل جبهه عریض مقاومت شامل تمام جنبش‌های مقاومت و کشورهای حامی آنها فرا خوانده‌ایم تا دژی قدرتمند در مقابله با پروژه صهیونیستی-آمریکایی در مسیر آزادسازی فلسطین و بیت‌المقدس شکل بگیرد.

وی در پایان اعلام کرد، شاخص‌ها نشان می‌دهد پروژه صهیونیستی-آمریکایی رو به شکست است و مشروع مقاومت به سمت پیروزی پیش می‌رود.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها