سردار رضایی مطرح کرد؛

افزایش هزینه جرم برای کاهش وقوع جرایم، مطالبه پلیس از مجلس یازدهم

جانشین فرمانده ناجا گفت: هزینه جرم باید زیاد شود تا مجرمان به سمت جرایم حرکت نکنند و خواسته پلیس از مجلس یازدهم نیز همین است.
کد خبر: ۳۹۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳ - 28May 2020

افزایش هزینه جرم برای کاهش وقوع جرایم، مطالبه پلیس از مجلس یازدهمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: در سفر به استان از اقدامات و عملکرد فرماندهی انتظامی استان و مرزبانی خراسان رضوی بازدیدی داشتیم که باید تقدیر و تشکر ویژه‌ای از کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی و مرزبانی استان داشته باشیم.

وی افزود: امروز از نمایشگاه کشفیات اخیر پلیس استان نیز بازدید و با چند گرداننده باندحرفه ای سرقت که هر یک چند فقره سابقه کیفری داشتند گفت‌و‌گویی انجام دادیم.

جانشین فرمانده ناجا گفت: نکته قابل تامل در صحبت های انجام شده این بودکه سارقان اعتراف کردند پایین بودن هزینه جرم یکی از دلایلی است که باعث می شود آنها به سراغ جرایم بروند.

سردار رضایی با اشاره به این موضوع که افزایش هزینه های جرم خواسته و مطالبه مردم و پلیس بوده و هست، بیان کرد: پلیس، سخنگوی مردم و شنوای انتظارات، خواسته ها و مطالبات شهروندان است و تمام تلاش خود را در راستای پاسخ به مطالبات به حق مردمی انجام خواهد داد.

وی در ادامه تاکید کرد: مطالبه پلیس از مجلس یازدهم وضع قوانینی است که بتواند به افزایش هزینه جرم و کاهش وقوع جرایم بیانجامد.

جانشین فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود به بررسی وقوع جرایم اشاره کرد و گفت: در حوزه صنعت خودرو و مسکن و دیگر موضوعات مرتبط، باید مولفه های امنیتی نیز در فرآیند ساخت و تولید به طور جدی مدنظر قرار گیرد.

سردار رضایی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های اصلی مردم موضوع سرقت هاست که در این رابطه باید عزم جدی در مرحله پیشگیری و پی گیری قاطعانه و جدی در خصوص این جرایم داشته باشیم.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار