سردار رضایی تاکید کرد؛

ضرورت توسعه آموزش و مهارت‌های حرفه‌ای کارکنان ناجا

جانشین فرمانده ناجا در نشست فرماندهان و مسئولان انتظامی خراسان رضوی بر توسعه آموزش و مهارت‌های حرفه‌ای کارکنان ناجا و ضرورت مدیریت مطالبات اجتماعی در کنار توجه به اصل پیشگیری تاکید کرد.
کد خبر: ۳۹۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲ - 28May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا در نشست فرماندهان و مسئولان انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: فرمانده معظم کل قوا، کارکنان نیروی انتظامی را مجاهدان فی سبیل الله برشمردند که این افتخار بزرگی است و وظایف و تکالیف خادمان نظم و امنیت مردم در ناجا را از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌سازد.

وی افزود: اقدامات و خدمات ارزشمند پلیس خراسان رضوی در تأمین امنیت حریم مقدس رضوی و خدمتگزاری به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) توفیق و عبادتی بزرگ است.

این مقام عالی انتظامی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی مولود انقلاب و از بطن مردم است و ما برخود می‌بالیم که از مردم، برای مردم و در خدمت مردم هستیم و اظهارات آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس در دیداری که با ایشان داشتیم مبنی بر رضایت مردم از پلیس خدمتگزار، گواه بر واقعیت مردمی بودن پلیس و قوت قلبی برای همه سربازان نظام در نیروی انتظامی ولایی و انقلابی است.

سردار رضایی گفت: ما باید قدردان همکاری مردم برای برقراری و تامین نظم و امنیت باشیم و فرمانده معظم کل قوا نیز با نگاه مردم از نیروی انتظامی تقدیر می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: امروز در گام دوم انقلاب باید از روزمرگی و تکرار کارهای بی اثر هر چه بیشتر فاصله بگیریم و با شناخت دقیق نقص‌ها، ضعف‌ها را مرتفع سازیم و در این ماموریت خطیر فرماندهان میدانی می‌توانند راهکارهای مناسبی ارائه دهند.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه تاکید کرد: همه مدیران و فرماندهان باید در حوزه کاری توجه به پیشگیری‌های بازدارنده و بررسی‌های کارشناسانه داشته باشند و فرصت‌های بهینه سازی کارها را دریابند و درصدد تقویت آن و جلوگیری از اسراف و اتلاف سرمایه برآیند.

وی از دفاتر تحقیقات کاربردی پلیس خواست به طور جدی در این حوزه وارد عمل شده و پلیس‌های تخصصی نیز وظایف خود را در این عرصه مرور و نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنند.

سردار رضایی با تاکید بر ضرورت توسعه آموزش و مهارت‌های حرفه‌ای کارکنان ناجا، خواستار مدیریت مطالبات اجتماعی شد و در این عرصه ماموریت معاونت اجتماعی ناجا را بسیار مهم دانست.

این مقام عالی انتظامی در ادامه سخنانش با اشاره به اهمیت اصل کیفیت در کار پلیس گفت: آموزش‌های شغلی و ارزش پاسداشت نیروی انسانی کارآمد، متعهد و موثر در نیروی انتظامی جایگاه ویژه‌ای دارد و امیدواریم بتوانیم گام‌های ارزشمندی در این زمینه برداریم.

سردار رضایی در پایان از حمایت، همکاری و همگامی خانواده‌های ولایی و انقلابی کارکنان نیروی انتظامی برای پیشبرد اهداف عالی و مقدس ناجا تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار