بازدید فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان از مشکلات بخش غیزانیه اهواز

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور با حضور در مناطق روستایی بخش غیزانیه با مردم این منطقه دیدار و سپس از خط لوله انتقال آب به غیزانیه بازید کرد.
کد خبر: ۳۹۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶ - 28May 2020

بازدید فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان از مشکلات بخش غیزانیه اهواز

به گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر (عج) استان خوزستان، امروز با حضور در مناطق روستایی بخش غیزانیه با مردم این منطقه دیدار و سپس از خط لوله انتقال آب به غیزانیه بازید کرد.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به مناطق کم برخوردار استان اظهار داشت: طبق بررسی‌ها سیستم لوله‌کشی آب در این منطقه فرسوده بوده است و کفایت آب شرب و دام این افراد را نمی‌کند.

شاهوارپور افزود: در همین راستا کارهایی از سال ۹۵ پیگیری شد و بنا بوده است در دو فاز آب این منطقه فراهم شود، فاز اول ۲۴ کیلومتر از رو‌دخانه کارون به صفیره منتقل شود که اکنون کامل شد و تا دو هفته آینده نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه فاز دوم نیز ۲۸ کیلومتر بوده که شش کیلومتر از آن تأمین شده و مابقی نیز مانده است، عنوان کرد: اقداماتی اضطراری اکنون مورد نیاز است از جمله تانکرهایی که اکنون در منطقه برای تأمین آب شرب کمک می کنند که در بخشی از این موضوع سپاه و گروه‌های جهادی بسیج نیز کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از فردا ۲۰ تانکر برای انتقال آب به ظرفیت موجود اضافه می‌شود، گفت: با توجه به اینکه برخی روستاهای این منطقه شبکه انتقال آب ندارند با طرح اداره کل آب و فاضلاب اهواز این طرح نیز برای بهبود وضعیت اجرا خواهد شد.

بخش غیزانیه دارای ۸۵ روستا و در شرق شهر اهواز واقع شده است. این منطقه مدتی است که با مشکلات کم‌آبی روبه‌رو بوده و شغل مردم آن به طور عمومی دامداری و کشاورزی است.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار