فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

توزیع 164 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌ دیدگان از کرونا در لرستان

سردار مرتضی کشکولی گفت: در مجموع سه مرحله رزمایش کمک مومنانه در لرستان بالغ بر 164 هزار بسته معیشتی تهیه و بین خانوارهای نیازمند و متضرر از کرونا توزیع شده است.
کد خبر: ۳۹۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱ - 28May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی» امروز در مرحله سوم رزمایش «کمک مومنانه»، که با کمک مجموعه سپاه و بسیج و کمک مردم در پادگان امام حسین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: در مرحله اول این رزمایش 20 هزار بسته معیشتی نقدی و غیر نقدی با مشارکت سپاه و بنیاد مستضعفان و در مرحله دوم 35 هزار بسته که 11 هزار و 700 بسته مربوط به سپاه و 25 هزار مربوط به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بود، بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امروز و در مرحله سوم این رزمایش بالغ بر 26 هزار بسته صرفا با مشارکت بسیج و سپاه در لرستان و 12 هزار بسته نیز با مشارکت بسیج عشایری تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع سه مرحله رزمایش 104 هزار بسته معیشتی با مشارکت مردم و کمک سپاه و بسیج بین مردم توزیع شده است که با محاسبه کمک‌های بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بالغ بر 164 هزار بسته تهیه و به همین تعداد خانواده لرستانی از این کمک‌ها بهره‌مند شده‌اند.

کشکولی بیان داشت: بخشی از آرامش و پایداری که با وجود متضرر شدن بخش‌های زیادی از جامعه در پی شیوع کرونا وجود دارد، ناشی از این نوع همدلی‌ها و کمک مردم به هم نوعان خود است.

وی با بیان اینکه مردم می‌دانند در صورت بروز بحران‌های مانند سیل پلدختر و یا موضوع کرونا جامعه در کنار هم و به هم کمک می‌کنند، افزود: این یکی از ابعاد خوب انقلاب اسلامی است که این نوع کمک‌ها و همدلی‌ها را شکوفا می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: بسیاری از جوانان انقلابی و حزب الهی که من دست آنها را می‌بوسم می‌گفتند شبانه کمک‌ها را انجام دهیم که کسی متوجه نشود.

وی قدرت مردمی را پشتوانه بزرگ انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: همین قدرت مردمی است که ما را از بحران‌های سخت مانند دفاع مقدس و دیگر بحران‌ها به راحتی و سهولت عبور داده و ما باید قدر این ظرفیت را بدانیم.

کشکولی اظهار داشت: در مقایسه با بسیاری از کشورها در بحث کرونا بهتر عمل کردیم و همه مردم جهان دیدند که جمهوری اسلامی در برخورد با کرونا برگ زرینی رقم زد که این موضوع با مجاهدت و جان فشانی کادر درمان و همکاری مردم رقم خورد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار