پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان به رئیس مجلس؛

مردم منتظر فعالیت مجلسی در تراز انقلاب و فرهنگ ناب دفاع مقدس هستند

سردار عباس یوسفی گفت: امیدواریم در مجلس یازدهم شاهد تصمیماتی در تراز انقلاب و دفاع مقدس باشیم، تراز انقلاب یعنی حفظ و نشر ارزش‌ها و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت که لازمه و راهبرد اصلی در تمام دوران‌ها و بحران هاست.
کد خبر: ۳۹۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰ - 29May 2020

مردم منتظر فعالیت مجلسی در تراز انقلاب و فرهنگ ناب دفاع مقدس هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز با ارسال پیامی انتخاب «محمدباقر قالیباف» را به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی، تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

 جناب آقای دکتر «محمدباقر قالیباف» یادگار هشت سال دفاع مقدس

سلام علیکم؛

انتخاب جنابعالی توسط نمایندگان منتخب ملت به ریاست مجلس شورای اسلامی که حاصل تجربیات ارزشمندتان در دوران درخشان دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های جهاد و سازندگی پس از آن است را تبریک عرض می نمایم.

امید است به اذن پروردگار و توسل به ائمه اطهار و توکل به حرمت خون شهداء، مجلس یازدهم با پیمودن نقشه راه نورانی ترسیم شده توسط مقام عظمای ولایت و تاسی از فرهنگ ناب و راهبردی دفاع مقدس، گام‌های بلندی برای ارتقای عزت و عظمت ملت شایسته ایران و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا بردارید.

چهره جهادی، انقلابی و دفاع مقدسی جناب عالی انتظار آحاد جامعه را دوچندان کرده است که در مجلس یازدهم شاهد تصمیماتی در تراز انقلاب و دفاع مقدس باشیم. تراز انقلاب یعنی حفظ و نشر ارزش ها و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت که لازمه و راهبرد اصلی در تمام دوران ها و بحران هاست.

توفیقات روزافزون جنابعالی و همه نمایندگان محترم به خصوص نمایندگان استان خوزستان، تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و هدایت های راهبردی و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم و امیدوارم که همچون همیشه نگاه ویژه ای به خوزستان، پایتخت دفاع مقدس و دروازه ورود تشیع و همچنین سرزمین مواکب اباعبدالله الحسین (ع) و میزبان پرافتخار راهیان نور کشور داشته باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار