تیراندازی مأموران صهیونیست به سوی فلسطینیان در کرانه باختری

مأموران صهیونیست با گلوله‌های جنگی در غرب رام‌الله به سوی جوانان فلسطینی شلیک کردند.
کد خبر: ۳۹۸۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰ - 29May 2020

تیراندازی مأموران صهیونیست به سوی فلسطینیان در کرانه باختریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، شهرک «نعلین» در غرب شهر رام‌الله امروز (جمعه) نیز همانند بسیاری دیگر از مناطق کرانه باختری شاهد اعتراضات فلسطینی‌ها بود.

به نوشته المیادین، مأموران صهیونیست در این شهرک برای مقابله با جوانان فلسطینی از گلوله‌های جنگی استفاده کردند. هنوز از تعداد شهدا یا زخمی‌های احتمالی گزارشی منتشر نشده است.

صهیونیست‌‌ها صبح چهارشنبه با یورش وسیع به این شهرک، تعدادی از جوانان فلسطینی را بازداشت کرده و با خود برده بودند.

اما در شهر «جنین» امروز صهیونیست‌ها اقدام به غصب یک زمین کشاورزی در شهرک «یعبد» در جنوب غرب این شهر کردند که موجب درگیری میان فلسطینان و صهیونیست‌ها شد.

اما در مهم‌ترین رخداد امروز، در شهر الخلیل، نظامیان صهیونیست با وجود برداشته شدن محدودیت‌ها در این مکان مقدس به علت شیوع کرونا، اجازه ورود به نمازگزاران را ندادند.

این درگیری‌ها و رخدادها در شرایطی صورت می‌گیرد که رژیم صهیونیستی قصد اجرایی کردن طرح خود برای اشغال ۳۰ درصد از کرانه باختری در منطقه دره اردن را دارد. نتانیاهو امروز در مصاحبه‌ای بار دیگر به اجرایی شدن این طرح اشغالی تأکید کرد. در همین ارتباط، چند ماهی است که یک کمیته صهیونیستی-آمریکایی به باز ترسیم نقشه‌های مناطق یادشده در کرانه باختری می‌پردازد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار