العبادی:

وحدت کلمه بهترین راه مقابله با حملات تروریستی است

نخست وزیر عراق در کنفرانس گفت‌وگوی ادیان و مذاهب، اظهار داشت که وحدت کلمه بهترین راه مقابله با تروریست ها و حملات آنها است.
کد خبر: ۳۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸ - 31January 2015

وحدت کلمه بهترین راه مقابله با حملات تروریستی است

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، «حیدر العبادی» نخستوزیر عراق در کنفرانس گفتوگوی ادیان و مذاهب که در حال برگزاری در بغداد و در دفتر رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق است،  بر ضرورت دوری از هرگونه تحریک طائفهای تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز، نخستوزیر عراق با تأکید بر اینکه احترام به مقدسات و عدم تعدی به آنها ضروری است گفت: توهین به رسولالله (ص) تحت آزادی بیان و آزادی اندیشه نمیگنجد.

العبادی، با بیان اینکه همه گروهها برای مبارزه با تررویسم باید در کنار هم باشند، تأکید کرد، بیشتر متضررین از داعش، اهل سنت هستند و این گروهک تروریستی بیشترین ضربه را به اهل تسنن زده است و ما اجازه تجاوز از قانون را نمیدهیم.

حیدالعبادی، کسانی را که سخنرانیهای تحریکآمیز به زبان میآورند را مسئول ریخته شدن خون مردم دانست و کسانی را که مرتکب قتل و آدم ربایی میشوند را در هم رده تروریستها قرار داد و گفت که آنها از مردم نیستند.

نخستوزیر عراق تأکید کرد: گروههای مردمی در مقابل داعش یک سازمان حزبی نیستند. وی زمانبندی برای پایان جنگ با تروریستها را رد و همه را به التزام به برنامههای حکومت دعوت کرد.

انتهای پیام/ک.ف
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار