پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به «قالیباف»

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاجانپور در پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف به‌عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۹۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ - 30May 2020

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع انتخاب رئیس جدید مجلس را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف به‌عنوان رئیس جدید مجلس شورای اسلامی را به وی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با سلام و تحیت انتخاب شایسته جنابعالی به‌عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی که با رای اکثریت قاطع نمایندگان ملت انجام پذیرفت را تبریک و تهنیت می‌گویم.

این مسئولیت و امانت بسیار مهمی است که بر دوش شما نهاده شده است. مسئولیت و امانتی که حضرتعالی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در برابر قرآن مجید به خدای متعال سوگند یاد کرده‌اید که پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاورد‌های انقلاب اسلامی ملت ایران و جمهوری اسلامی باشید و در انجام وظائف وکالت، امانت و تقوا را رعایت نمایید.

انتظار همگان بر آن است که حضرتعالی با تجربیات ارزنده‌ای که از دوران دفاع مقدس و مدیریت‌های اجتماعی دارید، بتوانید با رویکرد جهادی و انقلابی نسبت به ساماندهی امور کشور، به‌ویژه در حوزه فرهنگ و اقتصاد، رفع دغدغه‌های اقتصادی مردم و رسیدگی به معیشت طبقه ضعیف بعنوان مهمترین ضرورت کشور گام‌های جدی در حوزه قانون‌گذاری بردارید. این‌جانب برای موفقیت جنابعالی و همکارانتان در این سنگر مهم خدمتی و در ادای این امانت دعا می‌نمایم.

سید ضیاء الدین آقاجانپور
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار