نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

دولت در عرصه رسیدگی به خانواده شهدا حق مطلب را ادا نکرده است

«فاطمه محمدبیگی» گفت: دولت در عرصه رسیدگی به خانواده شهدا حق مطلب را ادا نکرده و باید در این زمینه پاسخگو باشد که چرا دولت‌ها بر اساس تفکراتی که دارند با خانواده شهدا و ایثارگران رفتار می‌کنند.
کد خبر: ۳۹۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷ - 30May 2020

دولت در عرصه رسیدگی به خانواده شهدا حق مطلب را ادا نکرده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «فاطمه محمدبیگی» نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار با «حقایق‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار داشت: انصافا خیلی سخت است که ما خود را جای مادر، همسر و فرزند شهید بگذاریم و بتوانیم شرایط آنها را درک کنیم.

وی افزود: عزیزان ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران تلاش می‌کنند تا مشکلات خانواده شهدا را پیگیری کند اما باید دقت شود حتی یک بار بی‌توجهی و یک لحظه بی مهری به والدین و همسران شهدا در مراجعات صورت نگیرد و باید تمام تلاشمان را در جهت تکریم خانواده معظم شهدا بکار بگیریم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بنده چون پدرم با افتخار رزمنده دفاع مقدس هستند و خودم در مدارس شاهد درس خواندم و با فرزندان شهدا ارتباط داشتم، مشکلات جامعه ایثارگری را خوب درک می کنم و تمام تلاش خود را بکار خواهم بست تا در مجلس شورای اسلامی نماینده خوبی برای پیگیری مطالبات جامعه ایثارگری باشم.

این مسئول با اشاره به عدم اجرای صحیح قوانین ایثارگری در دستگاه های دولتی تصریح کرد: دولت در عرصه رسیدگی به خانواده شهدا حق مطلب را ادا نکرده و باید در این زمینه پاسخگو باشد که چرا دولت ها بر اساس تفکراتی که دارند با خانواده شهدا و ایثارگران رفتار می‌کنند، مردم و خانواده‌های شهدا ولی نعمت مردم هستند و این حق باید ادا بشود.

محمدبیگی اضافه کرد: از استاندار قزوین و معاونینشان می‌خواهم که در بنیاد شهید حضور پیدا کنند و صحبت‌های مسئولان بنیاد شهید استان را بشوند و در برای حل مشکلات ایثارگران بودجه ویژه‌ای در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: در بحث بهداشت و درمان ایثاگران، بنده این آمادگی را دارم تا با مسئولان مربوطه جلساتی برگزار کنیم و در مجلس هم پیگیری خواهم کرد تا هر چه سریعتر این مسئله مهم که با جان مردم در ارتباط است به نتیجه برسد اما حُسن برخورد ما با مراجعان این حوزه نیز بسیار می تواند مهم باشد و باید اکرام بشوند.

محمدبیگی متذکر شد: در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌شود، اما این کافی نیست چراکه روز به روز والدین و همسران و بازماندگان شهدا را از دست می دهیم و در این حوزه نیاز به اقدامات بیشتری داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار