نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی هشدار داد؛

نفوذ فنی و آگاهانه دشمنان به محیط‌های فرهنگی

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان انقلاب به صورت فنی و آگاهانه محیط‌های فرهنگی ما را ناامن میکنند و ما باید در این زمینه هوشیار باشیم.
کد خبر: ۳۹۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ - 30May 2020

ضرورت توجه به مسئله فرهنگ و هنر/// تیتر و لید بهتر لحاظ شود// مطالب غیرضرور از متن حذف شود//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به افتتاح موفقیت‌آمیز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در انتخابات مجلس یازدهم دست خدا در کار بود، زیرا آنچه دیگران در اهداف خودشان تنظیم کرده بودند و قصد داشتند با فتنه انگیزی‌های خود، آشوب را به اسفند بکشانند تا انتخابات را تحت تأثیر قرار دهند، به لطف خداوند متعال شکست خوردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه یکی از نعمت‌های امروز وجود شما فرمانده‌های فرهنگی در نواحی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: در جهت مسئله هنر، فرهنگ و تبلیغ، تریبون‌ها و نهادهای مختلفی مسئول هستند، اما آن بخشی که شما در چارچوب کار خود دارید یکی از ایده‌های ما است که بارها بر روی آن تذکر و تاکید کرده ایم که باید مجهز شوید.

عبادی ادامه داد: ما چهل سال عقب‌ماندگی داریم زیرا با هنر و اطلاعات جامع به جلو حرکت نکرده‌ایم، لذا می‌طلبد تا مجموعه شما به تناسب امکانات در صحنه حضور داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه کارها شدنی است اما شرط اول آن خواستن است، مطرح کرد: به عنوان یک آرزو همه می‌خواهیم که به آرمان‌های خود برسیم اما به سمت آن‌ها حرکت نمی‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در هر امری کارشناسی شده و دقیق است که باید به آن عمل کنیم اما متأسفانه به آن‌ها عمل نمی‌کنیم و تنها کسانی عمل می‌کنند که فرصت را غنیمت شمرده و از کلام ایشان بهره‌اش را می‌برند.

عبادی با تأکید بر اینکه دشمن می‌خواهد راه اقتصاد را بر ما ببندد اما رهبر حکیم انقلاب می‌داند و تذکر می‌دهند، تبیین کرد: ما در هر کجا که به بیگانگان متکی بوده‌ایم شکست خورده‌ایم.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، خاطر نشان کرد: ویروس کرونا شرایطی را به‌وجود آورد که برخی‌ها باور کردند به برکت تحریم و با درصدی از اقتصاد مقاومتی، چگونه به خود متکی شدیم که نتیجه آن عدم شکست در برابر دشمنان بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی یادآور شد: بنده بارها بر روی مسئله هنر، فرهنگ و آگاهی های لازم تأکید کرده‌ام که امید است این جلسه سرآغازی در آن باشد که باقی سخنگوها و تریبون دارها وارد میدان شوند و کاری انجام دهند.

عبادی با تأکید بر اینکه دشمنان انقلاب به صورت فنی و آگاهانه محیط‌های فرهنگی ما را ناامن می‌کنند لذا باید هوشیار باشیم، خاطرنشان کرد: اگر ما واقعا هنر را در میدان می‌آوردیم، دیگر مجالس عروسی، عزا و تعزیه ما در دست دیگران قرار نمی‌گرفت.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار