سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛

بهبودی بیش از ۱۱۶ هزار بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کشور

کیانوش جهانپور از بهبودی ۱۱۶ هزار و ۸۲۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۹۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ - 30May 2020

بهبود بیش از ۱۱۶ هزار بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کشوربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «کیانوش جهانپور» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آخرین آمار ببیماران مبتلا به ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ٢٨٢ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند.

وی ادامه داد: از بین مبتلایان جدید، ۴٣۵ مورد بستری و هزار و  ٨۴٧ بیمار به صورت سرپایی خدمات‌رسانی شدند.

جهانپور با بیان اینکه مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ١۴٨ هزار و ٩۵٠ نفر رسید، گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵٧ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: مجموع جان‌باختگان این بیماری به هفت هزار و ٧٣۴ نفر رسید؛ همچنین خوشبختانه تاکنون ١١۶ هزار و ٨٢٧ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه دو هزار و ۵٣٣ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، خاطرنشان کرد: تاکنون ٩١۵ هزار و ٩٩٨ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

جهانپور با اشاره به اینکه وضعیت استان خوزستان، همچنان قرمز است، گفت: هم‌اکنون استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، لرستان، کردستان، کرمانشاه، اصفهان و هرمزگان در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها