پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت پدر شهیدان «امینی‌نور»

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با صدور پیامی درگذشت مرحوم «حاج علی امینی‌نور» پدر شهیدان معزز «سعید، مجید و اسماعیل امینی‌نور» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۹۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ - 31May 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحوم «حاج علی امینی‌نور» پدر شهیدان معزز «سعید، مجید و اسماعیل امینی‌نور» را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام‌ سید محمدعلی شهیدی به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر امینی نور

سلامٌ علیکم

پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

مرحوم «حاج علی امینی نور» پدر شهیدان سرافراز «سعید، مجید و اسماعیل امینی ­نور» پس از سال­ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

سیدمحمدعلی شهیدی
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران»

اسماعیل امینی‌نور متولد اول اردیبهشت‌ سال ۱۳۳۹، تحت عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و پس از رشادت‌های بسیار در ۲۲ تیر سال ۶۱ در عملیات رمضان در شرق بصره مفقودالاثر شد. پیکر پاک و مطهر وی سرانجام پس از سال‌ها شناسایی و به خاک وطن بازگشت.

سعید امینی‌نور دوم اسفند سال ۱۳۴۰ در شهر اصفهان دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ ۲۸ مهر سال ۶۰ در منطقه دارخویین عملیات فرمانده کل قوا بر اثر عبور از میدان مین به شهادت رسید.

مجید امینی‌نور نیز ششم اسفند سال ۱۳۴۲ دیده به جهان گشود و به عنوان نیروی بسیجی به جبهه‌ها اعزام شد و سرانجام در اول مرداد سال ۶۱ در منطقه شلمچه بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها