مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

دفاع مقدس با مدیریت امام (ره) به الگوی جهانی تبدیل شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: هشت سال دفاع مقدس با مدیریت امام خمینی (ره) به الگویی جهانی برای ملت‌های مظلوم تبدیل شد.
کد خبر: ۳۹۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ - 31May 2020

دفاع مقدس با مدیریت امام خمینی(ره) به الگوی جهانی تبدیل شد

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل اظهار داشت: امام خمینی (ره) به عنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی توانست با رهبری هوشمندانه انقلاب، ادبیات نوینی را در آزادی از استعمار استکبار در جهان پایه‌ریزی کند.

واحد افزود: ادبیات آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی ارائه شده توسط امام خمینی (ره) در سراسر جهان توانست دل‌های آزادگان را به خود معطوف کند و این مسئله برای کشورهای مستکبر ناخوشایند بود.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل با تأکید بر اینکه امام (ره) ستون خیمه انقلاب بود، از نقش بی‌نظیر ایشان در فرماندهی جنگ تحمیلی سخن گفت و افزود: امام در تمام لحظات و دقایق دفاع مقدس بر مسائل جنگ احاطه داشتند و در سایه اشراف امام بر دفاع مقدس، حماسه‌های بی‌نظیر خلق شد و جهانیان عملکرد رزمندگان اسلام در شکست حصر آبادان و سوسنگرد و فتح خرمشهر را ستودند.

وی متذکر شد: هشت سال دفاع مقدس با مدیریت امام خمینی (ره) به الگویی جهانی برای ملت‌های مظلوم تبدیل شد و این نقش مدیریتی در تاریخ ثبت شده و ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها